Terug

Misleidende informatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. W.

Naar: LIDL BELGIUM

08/11/2023

Beste,Gisteren kocht ik 2 flessen Martel Champagne in de Lidl in Leuven. In de winkel zelf stond geen enkele prijs aangegeven dus heb ik de prijs online opgezocht. Online stond een duidelijke foto van de champagne in kwestie met daaronder de prijs van 9,99 euro. Nu bekeek ik achteraf mijn kasticket (want het kasticket wordt enkel via de app gegeven) en blijkt dat ik 22,99 euro aangerekend ben geworden per fles champagne. Als ik dan terug online ging kijken zag ik dat ik heel kleine lettertjes onder de prijs van 9,99 euro, 375ml staat. Dit is extreem misleidende reclame en er enkel op gericht mensen in de val te lokken. Elk redelijk persoon gaat er van uit dat de prijs die aangegeven staat, voor de hele fles geldt en niet louter voor de helft. Lidl maakt zich zo schuldig aan doelbewuste misleidende reclame.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform