Terug

Misleidende informatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. K.

Naar: VIVABOX

07/04/2019

Beste,Bij het door emen van de bon “weekendje proeven” merkten we op dat het aanbod heel beperkt was daar er veel locaties die in frankrijk, italië en Spanje lagen die voor 1 overnachting niet realistisch zijn.Dan gingen we dus maar voor veilig en kozen het enige hotel in Antwerpen, namelijk de Tulip Inn. Bij het hotel staat: In de nabijheid: historisch centrum.Na het erbij nemen van de routeplanner zien we nu net dat het 56minuten te voet is tot het centrum... Verre van nabij lijkt me, terwijl dit net wel de reden van deze keuze was.Heel misleidende en pijnlijke informatie dus, we kozen iets dichtbij omdat het een goeie ligging zou hebben en we hier dus zorgeloos konden op instappen... groot is dan ook de teleurstelling nu we de realiteit onder ogen moeten zien...Gevolg is dat we dus heel wat tijd moeten vrijmaken om heen en weer te gaan om het inbegrepen dinner te consumeren...Zulke teksten en inhoud van de bon zijn enorm teleurstellend en misleidend. Vooral voor mensen zoals wij die weinig tijd en vrijheid hebben om ons vrij te maken.Hopelijk krijgt dit een gepaste reactie.Mvg, Kris Verheire - Deborah Ingelrelst


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform