Terug

Misleidende informatie

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

D. C.

Naar: VIDA XL

20/12/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 13/12/2025 kocht ik vidaXL | Boekenplank Bord | 4 pcs Zwart 60 x 20 x 1.5 cm Bewerkt hout op uw website en betaalde ik er 25,99 euro voor. Ik verwachtte iets anders te krijgen op basis van de informatie die uw website mij gaf. Ik dacht: dit is een volledig pakket, want er staat letterlijk "Het boekenplankbord is eenvoudig te monteren met alleen een schroevendraaier. Twee personen kunnen dit makkelijk installeren, en met de duidelijke instructies krijg je snel alles in elkaar, zodat je snel van je nieuwe oproep kan genieten.", zonder vermelding dat montagebeugels en schroeven niet worden meegeleverd. Maar uiteindelijk kreeg ik 4 planken, en ontbreken essentiële onderdelen en instructies (al dan niet "duidelijk"), waardoor installatie zoals beschreven niet mogelijk is. Omdat ik de overeenkomst sloot door foutieve/misleidende informatie, verzoek ik u om dit gebrek binnen 14 dagen van dit bericht te herstellen door mij kosteloos alle noodzakelijke materialen en informatie te bezorgen, met name: - de vereiste montagebeugels - schroeven - de duidelijke instructies zodat het product daadwerkelijk kan worden gemonteerd met enkel een schroevendraaier en twee personen, zoals vermeld in uw productomschrijving. Indien u dit niet tijdig doet, vernietig ik de overeenkomst wegens misleidende handelspraktijken en verzoek ik u om binnen 30 dagen het volledige bedrag van 25,99 euro aan mij terug te betalen op mijn bankrekening. Met vriendelijke groet, Bijlagen: - Factuur - Screenshot van de productomschrijving

Berichten (1)

VIDA XL

Naar: D. C.

21/12/2025

- Typ uw reactie boven deze regel - Mary Ann De Chavez (vidaXL) 21 dec 2025 22:02 CET Beste klant, Bedankt voor je e-mail! Ik help je graag verder. Ik heb alle info uit je vorige e-mail bekeken, maar ik kan de bestelling niet vinden in ons systeem. Kun je de onderstaande gegevens van je bestelling nog eens nakijken en me eventueel meer informatie geven, zodat ik het nog een keer kan proberen? • Je bestelnummer • Het platform waarop de bestelling is geplaatst • Factuur van vidaXL (indien van toepassing) • Bevestiging van de bestelling (zowel de daadwerkelijke e-mail als screenshots zijn prima) • [Het e-mailadres dat je hebt gebruikt bij het plaatsen van de bestelling • Het trackingnummer of een ander nummer dat bij de bestelling hoort en de status ervan (indien van toepassing) Kijk ook even in je e-mailpromotie- en junk-/spammappen, voor het geval de orderbevestiging daar terecht is gekomen. Als je betaald hebt via bankoverschrijving, kan het tot 5 werkdagen duren voordat de bestelling in ons systeem verschijnt nadat we je betaling hebben ontvangen. Ik neem zo snel mogelijk contact met je op nadat ik de door jou verstrekte informatie heb bekeken. Fijne dag verder! Met vriendelijke groet, Mary vidaXL Klachten 20 dec 2025 22:00 CET


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform