Klacht
K. D.
Naar: Helan (Partena en OZ)
Ik bestelde op 10/9 een Fitbit horloge en deed daarbij een betaling van 34,96 via mijn kredietkaart. Ik maak gebruik van mijn klantkorting van 10% en preventiebonus van ons heel gezin. Detail:Fitbit Charge HR 149,95 € Helan Tussenkomst 10% -?14,99 € Preventiebonus Vervaldatum: 2023-12-31 -?25,00 €Preventiebonus Vervaldatum: 2023-12-31 -?25,00 €Preventiebonus Vervaldatum: 2023-12-31 -?25,00 €Preventiebonus Vervaldatum: 2023-12-31 -?25,00 € Korting: -?114,99 € Subtotaal: 11,54 € BTW: 23,42 €. Totaal: 34,96 €Op 15/9 informeer ik naar de status van de bestelling vermits dit dient als verjaardagscadeau. Ik krijg de mail dat er iets misgelopen is. Zie detail.Bij mijn vraag tot rechtzetting wilt men geen enkele tegemoetkoming doen voor de fout die zij maken. Ik voel me niet correct behandeld.Ik wens ofwel het juiste product ofwel een terugbetaling inclusief preventiebonus 134,96 zodat we de horloge zelf nog snel kunnen bestellen.
Berichten (6)
Helan (Partena en OZ)
Naar: K. D.
Beste klant,Bedankt om je verbetervoorstel, suggestie of klacht over te maken, het helpt Helan om haar dienstverlening bij te sturen en te verbeteren waar mogelijk.Op basis van je suggesties of klachten kan de ombudsman aanbevelingen doen aan Helan-ziekenfonds, opdat de dienstverlening kan verbeterd worden.De ombudsman treedt op als een onpartijdige buitenstaander tussen jou en de betrokken Helan-dienst. Als je klacht gegrond is, probeert hij via bemiddeling bij de Helan-diensten een oplossing te vinden voor je probleem, uiteraard binnen het wettelijk en statutair kader. Indien je suggestie of klacht verder moet onderzocht worden bij de betrokken Helan-dienst, dan stuurt de ombudsman je een ontvangstbevestiging met een uniek nummer. We streven er naar om je binnen de 5 werkdagen een antwoord te bezorgen.Let wel:• Je moet eerst proberen om je probleem op te lossen met de medewerker of de Helan-dienst waarover je klachten hebt. In de meeste gevallen kan hier al een oplossing gevonden worden voor je probleem.• Informatieve vragen over de terugbetalingen of je ziekenfondsdossier kan de ombudsman niet behandelen, hiervoor kan je terecht bij je ziekenfonds. Je hebt de mogelijkheid om op een ziekenfondskantoor een adviesgesprek aan te vragen, opdat je samen met een klantenadviseur je dossier kunt overlopen of toelichting kunt krijgen over de terugbetalingen en je verzekeringen. Klik hier om een afspraak te maken.Goed om weten:De terugbetalingstermijnen zijn langer omdat we momenteel heel veel aanvragen krijgen voor een terugbetaling. Vooral de terugbetaling van sommige aanvullende voordelen moet je rekenen op een verwerkingstijd van ongeveer 4 weken.Het is dus best mogelijk dat je aanvraag voor tussenkomst nog behandeld moet worden, of dat niet alle ingediende getuigschriften samen zijn verwerkt.Helan ziekenfonds doet er alles aan om haar kwaliteitsvolle dienstverlening snel terug op punt te stellen.Heb je vragen over de terugbetalingen, of een probleem met je ziekenfondsdossier of je verzekeringsproducten? Neem dan contact op met je ziekenfonds via:· e-mail: s:www.helan.be/nl/contacteer-ons/stel-ons-je-vraag/· telefonisch 02 218 22 22 (maandag tot vrijdag, 8u30-17u30).Hebt u een vraag over uw uitkeringsdossier, of wilt u documenten mailen? Gebruik hiervoor het formulier op www.helan.be/uitkeringsdossier.Een Helan-medewerker zal u dan verder helpen.Praktische vragen over de terugbetalingen, uw factuur, uw uitkering of documenten kunt u hier terugvinden: s:www.helan.be/nl/contacteer-ons/Met vriendelijke groetenHelan ombudsmanDe ombudsman van Helan doet er alles aan om je probleem op te lossen, uiteraard binnen het wettelijk en statutair kader van de verplichte, de aanvullende verzekering en de facultatieve verzekeringen.Ben je – na zijn bemiddeling – niet tevreden over de oplossing die Helan voorstelt, dan staat het u vrij om contact op te nemen met de Claims manager van de overkoepelende Landsbond van de Onafhankelijke Ziekenfondsen (MLOZ).U kunt op verschillende manieren klacht indienen: * via een webformulier * via mail naar complaints@mloz.be * via gewone brief naar volgend adres: MLOZ t.a.v. Claims manager, Lenniksebaan 788 A – 1070 Brussel________________Cher client,Nous vous remercions de nous avoir communiqué votre suggestion ou votre réclamation.Ceci nous aide à adapter et à améliorer nos services, là où cela s’avère nécessaire.La mutualité reçoit actuellement beaucoup de demandes de renseignements, ce qui augmente les délais d'attente au téléphone, par courriel et dans nos agences.Les délais de remboursement sont aussi allongés en raison de l’afflux actuel de demandes de remboursement. Pour les remboursements des avantages complémentaires, vous devez compter sur un délai de traitement d’environ 2 à 4 semaines. Il est donc très probable que votre demande d’intervention doive encore être traitée, ou que toutes les attestations introduites n’ont pas été traitées simultanémentNos collaborateurs mettent tout en œuvre pour vous apporter leur aide aussi rapidement que possible.Nous vous exprimons nos regrets à ce propos et vous remercions de votre compréhension.L’ombudsman évalue chaque année toutes les suggestions et réclamations reçues. Il formule des recommandations à partir de ces éléments, afin qu’Helan puisse améliorer la qualité de ses services, et éviter de telles réclamations dans le futur.Si votre réclamation nécessite un examen plus approfondi par le service compétent, l’ombudsman vous adressera un accusé de réception, porteur d’un numéro de référence unique.Nous nous efforçons de vous fournir une réponse dans les 5 jours ouvrables.Attention • Vous devez d’abord essayer de trouver une solution au problème rencontré avec le collaborateur ou le service Helan sur lequel porte votre réclamation.• L’ombudsman ne traite pas les demandes d’informations relatives aux remboursements ou à votre dossier de mutualité. Adressez-vous dans de tels cas à la mutualité.Si vous avez des questions relatives à des REMBOURSEMENTS, à votre dossier de mutualité ou à vos produits d’assurance, vous pouvez toujours vous adresser à la mutualité par · notre formulaire de contact Aide et contact (helan.be)· téléphone au 02 218 22 22 (lun-ven, 8h30-17h30).Un de nos collaborateurs vous apportera son aide.Pour des questions pratiques sur les remboursements, votre facture, vos indemnités ou vos documents Aide et contact (helan.be)Saviez-vous que Mon Helan vous permet de régler de nombreuses autres formalités de mutuelle ? Vous pouvez y commander 24h sur 24 et 7 jours sur 7 des vignettes, gérer vos données personnelles, confectionner des attestations destinées à des assurances, commander des documents de voyage, et bien plus encore !CordialementL’ombudsman Helan
Helan (Partena en OZ)
Naar: K. D.
Beste klant,Bedankt om uw bemerkingen over te maken, het helpt ons om de dienstverlening van Helan bij te sturen en te verbeteren waar mogelijk.Naar aanleiding van uw klacht hebben we contact opgenomen met Helan Zorgwinkel. Het product dat u wil bestellen staat niet meer online. Er is op zich niets misgelopen met uw order. Als er nog 1 stuk is en er worden 2 stuks besteld uit de uitverkoop/solden, dan kan slechts 1 klant het artikel bekomen. De stock past zich niet in real time aan, dit is een manuele handeling die enkel tijdens de werkuren kan gedaan worden. Onze excuses dat wij u het product niet meer kunnen aanbieden.Het alternatief dat Helan Zorgwinkel u heeft aangeboden wenst u niet te bestellen, daarom werd uw betaling met kredietkaart vandaag door de boekhouding terugbetaald. U wenst ook de preventiebonus terugbetaald krijgen, maar dat kan uiteraard niet. De preventiebonus is een korting op preventiemateriaal, aangekocht via de webshop van de Helan Zorgwinkel, zoals zonbescherming, gehoorbescherming, fietshelmen en meer. Maar aangezien er geen aankoop is, kan er ook geen korting toegekend worden. Meer info over de preventiebonus kunt u hier lezen:s:www.helan.be/nl/ons-aanbod/ziekenfonds/voordelen-en-terugbetalingenreventiebonus/De coa¶rdinator van Helan Zorgwinkel zal u nog telefonisch contacteren om dit verder toe te lichten.Hebt u verder nog vragen over de terugbetalingen, uw ziekenfondsdossier of uw verzekeringsproducten? Dan kunt u steeds terecht op uw ziekenfonds via:Het contactformulier op:s:www.helan.be/nl/contacteer-ons/stel-ons-je-vraag/Telefonisch op 02 218 22 22 (ma-do: 8u30-17u vr: 8u30 tot 16u30).Vragen over je ziekenfonds of verzekering? Klik hier:s:www.helan.be/nl/contacteer-ons/Je kan ook de (nieuwe) app 'Mijn Helan' gebruiken die je kan downloaden in je app storeMet vriendelijke groet,Ombudsmanwww.helanziekenfonds.beDe ombudsman van Helan doet er alles aan om je probleem op te lossen, uiteraard binnen het wettelijk en statutair kader van de verplichte, de aanvullende verzekering en de facultatieve verzekeringen.Ben je - na zijn bemiddeling - niet tevreden over de oplossing die Helan voorstelt, dan kan je contact opnemen metde Claims manager van de overkoepelende Landsbond van de Onafhankelijke Ziekenfondsen (MLOZ).U kunt op verschillende manieren klacht indienen:via een webformuliervia mail naar complaints@mloz.bevia gewone brief naar volgend adres: MLOZ t.a.v. Claims manager, Lenniksebaan 788 A - 1070 BrusselVan: klachtenbox@test-aankoop.be klachtenbox@test-aankoop.beVerzonden: dinsdag 19 september 2023 12:33Aan: Ombudsman (Helan) ombudsman@helan.beOnderwerp: Klacht - Misleidende informatie bestelling zorgwinkel - (CPTBE01879329-51)CAUTION: This email originated from outside of the organization (
K. D.
Naar: Helan (Partena en OZ)
BesteWij kregen een vriendelijke heer aan de lijn die nog eens alles heeft toegelicht. We hebben dit verhaal laten bezinken en begrijpen een aantal dingen. Maar toch zijn er volgens ons dingen misgelopen bij Helan zorgwinkel, deze worden niet correct gecompenseerd en we voelen ons als klant volledig in de kou gezet. Ik had graag advies van Test Aankoop in dit geval. 1) we vinden het onbegrijpbaar dat op een webwinkel de stock niet automatisch wordt bijgehouden en dat er een manuele handeling nodig is2) deze manuele handeling ( product is niet meer in voorraad) hebben wij niet ontvangen3) er is een betaling gebeurd, Helan heeft geld van ons ontvangen maar er wordt niet nagekeken waar dit vandaan komt4) na een week heb ik zelf moeten vragen achter de status5) ik kreeg een vreemde uitleg (zie bijlage) 6) tot nu hebben we nog steeds geen terugbetaling ontvangen!Conclusie Er zijn verschillende dingen misgelopen bij Helan en daarvoor wensen wij een klantvriendelijke oplossing. Als men gebeld had de dag na de bestelling met de mededeling dat horloge niet in voorraad was en de terugbetaling onmiddellijk in orde had gebracht, hadden wij niet zo moeilijk gedaan.We hebben zelf een aantal oplossingen voorgesteld (preventiebonus uitzonderlijk uitbetalen zodat we zelf de horloge kunnen bestellen, Helan bestelt het horloge elders en bezorgt het ons) maar men wil er niet van weten. Het enige wat ze willen doen is een terugbetaling doen, die we trouwens nog steeds niet ontvangen hebben! Wij voelen ons slecht behandeld!
Helan (Partena en OZ)
Naar: K. D.
Beste klant,Bedankt om je verbetervoorstel, suggestie of klacht over te maken, het helpt Helan om haar dienstverlening bij te sturen en te verbeteren waar mogelijk.Op basis van je suggesties of klachten kan de ombudsman aanbevelingen doen aan Helan-ziekenfonds, opdat de dienstverlening kan verbeterd worden.De ombudsman treedt op als een onpartijdige buitenstaander tussen jou en de betrokken Helan-dienst. Als je klacht gegrond is, probeert hij via bemiddeling bij de Helan-diensten een oplossing te vinden voor je probleem, uiteraard binnen het wettelijk en statutair kader. Indien je suggestie of klacht verder moet onderzocht worden bij de betrokken Helan-dienst, dan stuurt de ombudsman je een ontvangstbevestiging met een uniek nummer. We streven er naar om je binnen de 5 werkdagen een antwoord te bezorgen.Let wel:• Je moet eerst proberen om je probleem op te lossen met de medewerker of de Helan-dienst waarover je klachten hebt. In de meeste gevallen kan hier al een oplossing gevonden worden voor je probleem.• Informatieve vragen over de terugbetalingen of je ziekenfondsdossier kan de ombudsman niet behandelen, hiervoor kan je terecht bij je ziekenfonds. Je hebt de mogelijkheid om op een ziekenfondskantoor een adviesgesprek aan te vragen, opdat je samen met een klantenadviseur je dossier kunt overlopen of toelichting kunt krijgen over de terugbetalingen en je verzekeringen. Klik hier om een afspraak te maken.Goed om weten:De terugbetalingstermijnen zijn langer omdat we momenteel heel veel aanvragen krijgen voor een terugbetaling. Vooral de terugbetaling van sommige aanvullende voordelen moet je rekenen op een verwerkingstijd van ongeveer 4 weken.Het is dus best mogelijk dat je aanvraag voor tussenkomst nog behandeld moet worden, of dat niet alle ingediende getuigschriften samen zijn verwerkt.Helan ziekenfonds doet er alles aan om haar kwaliteitsvolle dienstverlening snel terug op punt te stellen.Heb je vragen over de terugbetalingen, of een probleem met je ziekenfondsdossier of je verzekeringsproducten? Neem dan contact op met je ziekenfonds via:· e-mail: s:www.helan.be/nl/contacteer-ons/stel-ons-je-vraag/· telefonisch 02 218 22 22 (maandag tot vrijdag, 8u30-17u30).Hebt u een vraag over uw uitkeringsdossier, of wilt u documenten mailen? Gebruik hiervoor het formulier op www.helan.be/uitkeringsdossier.Een Helan-medewerker zal u dan verder helpen.Praktische vragen over de terugbetalingen, uw factuur, uw uitkering of documenten kunt u hier terugvinden: s:www.helan.be/nl/contacteer-ons/Met vriendelijke groetenHelan ombudsmanDe ombudsman van Helan doet er alles aan om je probleem op te lossen, uiteraard binnen het wettelijk en statutair kader van de verplichte, de aanvullende verzekering en de facultatieve verzekeringen.Ben je – na zijn bemiddeling – niet tevreden over de oplossing die Helan voorstelt, dan staat het u vrij om contact op te nemen met de Claims manager van de overkoepelende Landsbond van de Onafhankelijke Ziekenfondsen (MLOZ).U kunt op verschillende manieren klacht indienen: * via een webformulier * via mail naar complaints@mloz.be * via gewone brief naar volgend adres: MLOZ t.a.v. Claims manager, Lenniksebaan 788 A – 1070 Brussel________________Cher client,Nous vous remercions de nous avoir communiqué votre suggestion ou votre réclamation.Ceci nous aide à adapter et à améliorer nos services, là où cela s’avère nécessaire.La mutualité reçoit actuellement beaucoup de demandes de renseignements, ce qui augmente les délais d'attente au téléphone, par courriel et dans nos agences.Les délais de remboursement sont aussi allongés en raison de l’afflux actuel de demandes de remboursement. Pour les remboursements des avantages complémentaires, vous devez compter sur un délai de traitement d’environ 2 à 4 semaines. Il est donc très probable que votre demande d’intervention doive encore être traitée, ou que toutes les attestations introduites n’ont pas été traitées simultanémentNos collaborateurs mettent tout en œuvre pour vous apporter leur aide aussi rapidement que possible.Nous vous exprimons nos regrets à ce propos et vous remercions de votre compréhension.L’ombudsman évalue chaque année toutes les suggestions et réclamations reçues. Il formule des recommandations à partir de ces éléments, afin qu’Helan puisse améliorer la qualité de ses services, et éviter de telles réclamations dans le futur.Si votre réclamation nécessite un examen plus approfondi par le service compétent, l’ombudsman vous adressera un accusé de réception, porteur d’un numéro de référence unique.Nous nous efforçons de vous fournir une réponse dans les 5 jours ouvrables.Attention • Vous devez d’abord essayer de trouver une solution au problème rencontré avec le collaborateur ou le service Helan sur lequel porte votre réclamation.• L’ombudsman ne traite pas les demandes d’informations relatives aux remboursements ou à votre dossier de mutualité. Adressez-vous dans de tels cas à la mutualité.Si vous avez des questions relatives à des REMBOURSEMENTS, à votre dossier de mutualité ou à vos produits d’assurance, vous pouvez toujours vous adresser à la mutualité par · notre formulaire de contact Aide et contact (helan.be)· téléphone au 02 218 22 22 (lun-ven, 8h30-17h30).Un de nos collaborateurs vous apportera son aide.Pour des questions pratiques sur les remboursements, votre facture, vos indemnités ou vos documents Aide et contact (helan.be)Saviez-vous que Mon Helan vous permet de régler de nombreuses autres formalités de mutuelle ? Vous pouvez y commander 24h sur 24 et 7 jours sur 7 des vignettes, gérer vos données personnelles, confectionner des attestations destinées à des assurances, commander des documents de voyage, et bien plus encore !CordialementL’ombudsman Helan
Helan (Partena en OZ)
Naar: K. D.
Beste klant,Bedankt om je verbetervoorstel, suggestie of klacht over te maken, het helpt Helan om haar dienstverlening bij te sturen en te verbeteren waar mogelijk.Op basis van je suggesties of klachten kan de ombudsman aanbevelingen doen aan Helan-ziekenfonds, opdat de dienstverlening kan verbeterd worden.De ombudsman treedt op als een onpartijdige buitenstaander tussen jou en de betrokken Helan-dienst. Als je klacht gegrond is, probeert hij via bemiddeling bij de Helan-diensten een oplossing te vinden voor je probleem, uiteraard binnen het wettelijk en statutair kader. Indien je suggestie of klacht verder moet onderzocht worden bij de betrokken Helan-dienst, dan stuurt de ombudsman je een ontvangstbevestiging met een uniek nummer. We streven er naar om je binnen de 5 werkdagen een antwoord te bezorgen.Let wel:• Je moet eerst proberen om je probleem op te lossen met de medewerker of de Helan-dienst waarover je klachten hebt. In de meeste gevallen kan hier al een oplossing gevonden worden voor je probleem.• Informatieve vragen over de terugbetalingen of je ziekenfondsdossier kan de ombudsman niet behandelen, hiervoor kan je terecht bij je ziekenfonds. Je hebt de mogelijkheid om op een ziekenfondskantoor een adviesgesprek aan te vragen, opdat je samen met een klantenadviseur je dossier kunt overlopen of toelichting kunt krijgen over de terugbetalingen en je verzekeringen. Klik hier om een afspraak te maken.Goed om weten:De terugbetalingstermijnen zijn langer omdat we momenteel heel veel aanvragen krijgen voor een terugbetaling. Vooral de terugbetaling van sommige aanvullende voordelen moet je rekenen op een verwerkingstijd van ongeveer 4 weken.Het is dus best mogelijk dat je aanvraag voor tussenkomst nog behandeld moet worden, of dat niet alle ingediende getuigschriften samen zijn verwerkt.Helan ziekenfonds doet er alles aan om haar kwaliteitsvolle dienstverlening snel terug op punt te stellen.Heb je vragen over de terugbetalingen, of een probleem met je ziekenfondsdossier of je verzekeringsproducten? Neem dan contact op met je ziekenfonds via:· e-mail: s:www.helan.be/nl/contacteer-ons/stel-ons-je-vraag/· telefonisch 02 218 22 22 (maandag tot vrijdag, 8u30-17u30).Hebt u een vraag over uw uitkeringsdossier, of wilt u documenten mailen? Gebruik hiervoor het formulier op www.helan.be/uitkeringsdossier.Een Helan-medewerker zal u dan verder helpen.Praktische vragen over de terugbetalingen, uw factuur, uw uitkering of documenten kunt u hier terugvinden: s:www.helan.be/nl/contacteer-ons/Met vriendelijke groetenHelan ombudsmanDe ombudsman van Helan doet er alles aan om je probleem op te lossen, uiteraard binnen het wettelijk en statutair kader van de verplichte, de aanvullende verzekering en de facultatieve verzekeringen.Ben je – na zijn bemiddeling – niet tevreden over de oplossing die Helan voorstelt, dan staat het u vrij om contact op te nemen met de Claims manager van de overkoepelende Landsbond van de Onafhankelijke Ziekenfondsen (MLOZ).U kunt op verschillende manieren klacht indienen: * via een webformulier * via mail naar complaints@mloz.be * via gewone brief naar volgend adres: MLOZ t.a.v. Claims manager, Lenniksebaan 788 A – 1070 Brussel________________Cher client,Nous vous remercions de nous avoir communiqué votre suggestion ou votre réclamation.Ceci nous aide à adapter et à améliorer nos services, là où cela s’avère nécessaire.La mutualité reçoit actuellement beaucoup de demandes de renseignements, ce qui augmente les délais d'attente au téléphone, par courriel et dans nos agences.Les délais de remboursement sont aussi allongés en raison de l’afflux actuel de demandes de remboursement. Pour les remboursements des avantages complémentaires, vous devez compter sur un délai de traitement d’environ 2 à 4 semaines. Il est donc très probable que votre demande d’intervention doive encore être traitée, ou que toutes les attestations introduites n’ont pas été traitées simultanémentNos collaborateurs mettent tout en œuvre pour vous apporter leur aide aussi rapidement que possible.Nous vous exprimons nos regrets à ce propos et vous remercions de votre compréhension.L’ombudsman évalue chaque année toutes les suggestions et réclamations reçues. Il formule des recommandations à partir de ces éléments, afin qu’Helan puisse améliorer la qualité de ses services, et éviter de telles réclamations dans le futur.Si votre réclamation nécessite un examen plus approfondi par le service compétent, l’ombudsman vous adressera un accusé de réception, porteur d’un numéro de référence unique.Nous nous efforçons de vous fournir une réponse dans les 5 jours ouvrables.Attention • Vous devez d’abord essayer de trouver une solution au problème rencontré avec le collaborateur ou le service Helan sur lequel porte votre réclamation.• L’ombudsman ne traite pas les demandes d’informations relatives aux remboursements ou à votre dossier de mutualité. Adressez-vous dans de tels cas à la mutualité.Si vous avez des questions relatives à des REMBOURSEMENTS, à votre dossier de mutualité ou à vos produits d’assurance, vous pouvez toujours vous adresser à la mutualité par · notre formulaire de contact Aide et contact (helan.be)· téléphone au 02 218 22 22 (lun-ven, 8h30-17h30).Un de nos collaborateurs vous apportera son aide.Pour des questions pratiques sur les remboursements, votre facture, vos indemnités ou vos documents Aide et contact (helan.be)Saviez-vous que Mon Helan vous permet de régler de nombreuses autres formalités de mutuelle ? Vous pouvez y commander 24h sur 24 et 7 jours sur 7 des vignettes, gérer vos données personnelles, confectionner des attestations destinées à des assurances, commander des documents de voyage, et bien plus encore !CordialementL’ombudsman Helan
Helan (Partena en OZ)
Naar: K. D.
Beste,Uw klacht werd reeds meermaals onderzocht én u toegelicht door de verantwoordelijke van Helan Zorgwinkel. Het product (uurwerk) dat u had besteld was niet meer leverbaar op het ogenblik van uw bestelling. Helan Zorgwinkel heeft u toen een alternatief uurwerk voorgesteld, maar daar was u niet in gea¯nteresseerd. Vandaar dat Helan Zorgwinkel het door u betaalde bedrag teruggestort heeft op uw rekening. U vraagt nu een schadevergoeding van 149,95 euro, die eis is totaal niet gegrond. De preventiebonus is een korting die u krijgt wanneer u aankopen doet in de Helan Zorgwinkel en kan u nog steeds gebruiken bij aankoop van preventie- en veiligheidsmateriaal in de webshop van Helan Zorgwinkel. U kan die korting niet opvragen wanneer u aankopen wil doen in een andere winkel. Meer informatie kunt u hier lezen:s:www.helan.be/nl/ons-aanbod/ziekenfonds/voordelen-en-terugbetalingenreventiebonus/Met vriendelijke groet,Ombudsmanwww.helanziekenfonds.beVan: klachtenbox@test-aankoop.be klachtenbox@test-aankoop.beVerzonden: vrijdag 29 september 2023 13:09Aan: Ombudsman (Helan) ombudsman@helan.beOnderwerp: Klacht - Misleidende informatie bestelling zorgwinkel - (CPTBE01879329-51)CAUTION: This email originated from outside of the organization (
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten