Terug

Misleidende info over Hellofresh

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. M.

Naar: Hello Fresh

30/06/2023

Beste,op straat ben ik aangesproken door een verkopen van Hellofresh. Door zijn opdringerigheid heb ik mijn laten misleiden en heb ik 3 boxen aanvaard met telkens een grote korting.Dan blijkt dat ze een domiciliëring hebben op onze rekening.een eerste box is geleverd, de 2de box was gepauzeerd maar stond opeens toch op mijn terras geleverd. Ik heb onmiddellijk de bezorger gecontacteerd en deze is de box terug komen ophalen. Domiciliëring heb ik opgezegd. Nu blijf ik mails krijgen dat ik nog een openstaande rekening heb, daar ik al een aantal mails heb ontvangen.Men kan Hellofresh niet bereiken op geen enkele manier.Wat kunnen wij hieraan doen aub?groeten Suzy Mievis

Berichten (3)

Hello Fresh

Naar: S. M.

30/06/2023

Hi Suzy, Wat vervelend om te horen dat je problemen hebt ervaren. Net zoals ik via Social Media heb laten weten kan je het beste contact opnemen via onze klantenservice, dan kijken we graag met je mee. Je kan onze klantenservice bereiken via s:www.hellofresh.nl/contact-us of door een prive bericht te sturen naar een van onze social media kanalen. Groetjes, Amber van HelloFresh CONFIDENTIALITY NOTICE: This message (including any attachments) is confidential and may be privileged. It may be read, copied and used only by the intended recipient. If you have received it in error please contact the sender (by return e-mail) immediately and delete this message. Any unauthorized use or dissemination of this message in whole or in parts is strictly prohibited.

S. M.

Naar: Hello Fresh

04/07/2023

Beste,Jullie klantenservice is niet bereikbaar. Na de zovelen telefoontjes en mails (waarop je dadelijk antwoord krijg dat jullie niet meer via mail werken) ben ik het stilaan moe om van her naar der gestuurd te worden.Bied de mensen (klanten) waaronder we met zovelen zijn een oplossing.Je kan de mensen toch niet laten betalen voor iets wat ze niet ontvangen hebben en waarvoor ze wel degelijk een melding hebben gestuurd.Het enige wat ik wil in tegemoetkomen is een box te krijgen die ik zelf mag samenstellen voor het openstaande bedrag en dan betaal ik de openstaande factuur. Zo niet, laat ik het hier niet mee.met vriendelijke groeten.Suzy

S. M.

Naar: Hello Fresh

24/07/2023

Beste Hello fresh, al enige tijd ben ik aan het wachten op een antwoord van jullie.Kan iemand zich eens bezig houden met de klacht? Ik begrijp dat jullie oneindig veel mails krijgen met klachten maar ik zou het niet op prijs stellen als ik hier extra kosten voor moet betalen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform