Wij zijn al jaren klant voor al onze toestellen. (wasmachine, droogkast, afwasmachine, oven, steamer, wijnkoeler, stofzuiger)Vorige week ging onze Miele wasmachine stuk, onhandig zo voor het weekend. De foutmelding gaf aan dat we een technieker moesten contacteren, de eerst mogelijke afspraak was pas 14 dagen later!! Niet prettig om zo lang niet te kunnen wassen.Het ging om een waterlek. We hebben dat ook recent voorgehad met onze Miele vaatwasser, toen een dure reparatie betaald om dan vast te stellen dat we een nieuwe moesten kopen. Aangezien we dat nu ook riskeerden en ondanks dat de machine maar 6 jaar oud is hebben we dan gisteren, 07/11 beslist om ook een nieuwe te kopen. Op de website stond levering binnen de dag en op onze bestelbon levering 09/11. Vandaag word ik gebeld dat dat niet klopte en dat levering pas ten vroegste volgende week donderdag kan. De informatie op de site en bestelbon is dan ook flagrant onjuist en dus misleidend maar bovenal heel frustrerend. Deze manier van werken en omgaan is onaanvaardbaar voor een bedrijf als Miele en voor een machine die een maandloon kost. Als klant heb je hier geen verweer tegen behalve dan om geen klant meer te zijn. Dat is dan ook wat wij in de toekomst overwegen indien de kwaliteit en de service niet meer voldoen.