Terug

Misleidende info kortingscode

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. T.

Naar: ZALANDO

01/08/2023

Beste, op 31 juli, de laatste dag van de solden, ging ik nog eens snel kijken naar koopjes in de Zalando-app. Daar zag ik een actie staan waarbij met de kortingscode ‘FINALDAYS20’ 20% extra korting zou gegeven worden op artikels uit die categorie bij een bestelling vanaf €60. Toen ik deze kortingscode echter ingaf bij het bestellen, kwam daarop dat dit pas geldig was bij een bestelling vanaf €70, een verschil van €10. Ik heb hierna contact gezocht met een medewerker via de chatfunctie, maar die kon mij enkel vertellen dat de voorwaarden zeiden dat die pas vanaf €70 kon. Overal op de site zelf bij de artikels stond dit echter tot op het laatste moment van de actie aangegeven als vanaf €60. Dit lijkt mij duidelijk misleidende informatie. Ik heb ook screenshots genomen om dit te verduidelijken moest dit nodig zijn. Omdat de medewerker waarmee ik contact had mij niet verder kon helpen en de actie bijna afliep heb ik dan maar een artikel gekocht dat ik oorspronkelijk niet wou kopen, maar dat nodig was om van de misleidende korting te kunnen genieten.Met vriendelijke groeten

Berichten (2)

D. T.

Naar: ZALANDO

18/08/2023

Beste, na 17 dagen heb ik nog steeds geen antwoord gekregen op mijn klacht over de verkeerde informatie ivm een kortingscode op de laatste dag van de solden.

D. T.

Naar: ZALANDO

18/08/2023

Beste, na 17 dagen heb ik nog steeds geen antwoord gekregen op mijn klacht over de verkeerde informatie ivm een kortingscode op de laatste dag van de solden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform