Terug

Misleidende info in app

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. H.

Naar: SODEXO

11/01/2023

BesteIk ontving in 2022 een elektronische sodexo pass twv 40€ van mijn werkgever. Deze was geldig tot 9/1/23. Op de app staat dat je de consumptie pass vanaf nu eenmalige kan verlengen voor 3mnd. Omdat ik ook dit jaar 40€ kreeg van mijn werkgever,geldig tot 12/23 dacht ik deze samen te voegen zodat ik het bedrag van 80€ kon spenderen. Op 9/1/23 en op 10/1/23 wilde ik de pass verlengen maar dat ging niet omdat er stond geen vervallen passen. Saldo:80€.Op 11/1/23 tracht ik het opnieuw en is mijn saldo gedaald naar 40€ en er staat geen vervallen passen . Ik stuur een mail naar sodexo met de vraag hoe dit verholpen kan worden en wat ik moet doen? Antwoord: mail: het is een cadeaupass. De enige die niet verlengd kan worden.In de app staat nochtans cadeau/consumptiepass. Ik heb het 10x gecheckt om zeker te zijn!. Ik bel sodexo. Operator zegt: ja het is misleidend ik heb nog telefoontjes gehad. Het staat vermeld als cadeau/consumptiepass!!!Ik heb foto' genomen van de app.Mail sodexo: Dag Veronique, Ik heb je e-mail over het verlengen van je e-Cadeau Pass® goed ontvangen.De overheid heeft de mogelijkheid gegeven om enkel de e-Lunch Pass®, e-Eco Pass® en de e-Consumption Pass® te kunnen verlengen. De e-Cadeau Pass® valt hier dus niet onder en kan je dus niet verlengen.Na het bekijken van je dossier stel ik vast dat je saldo van je e-Cadeau Pass® momenteel 40 euro bedraagt. Ik antwoord:Dag NihadWaarom staat er dan in mijn app op mijn profiel CADEAU/CONSUMPTIEPASS!!!!Ben ik nu die 40€ gewoon kwijt???Da's pas misleidend!!!Dan bel ik. Nihad wil het voorleggen bij zijn meerdere daarna mail van sodexo:Dag Veronique, Ik heb uw e-mail over het verlengen van uw e-Cadeau Pass® goed ontvangen. Wij begrijpen uw frustraties maar, Zoals mijn collega al vermeldde kunnen de e-Cadeau Pass® niet verlengd worden als ze vervallen zijn. Bij nazicht van uw dossier stel ik vast dat u van ons mails hebt ontvangen omtrent het vervallen van de cheques.Deze mails werden verstuurd op:12/10/202211/12/202220/12/202226/12/2022Wij hebben u toch meerdere keren hierover gecontacteerd. Wij excuseren dus ook voor het verlies en word dit in de toekomst vermeden. Je kan steeds onze diensten contacteren indien je verdere vragen hebt.?Ik wens je alvast een prettige dag verder, Elias Hofman Consumer AdvisorConsumentendienst – Service Consommateur Sodexo Benefits & Rewards ServicesBoulevard de la Plaine 15 Pleinlaan – Bruxelles 1050 BrusselBELGIUMTel: +32 2 547 55 02E-mail: helpdesk@sodexo.be

Berichten (1)

SODEXO

Naar: V. H.

11/01/2023

Beste Klant,Wij hebben uw e-mail goed ontvangen en wij danken u hiervoor.Onze commerciele dienst doet al het mogelijke om uw aanvraag zo snel mogelijk te behandelen.Indien uw aanvraag niet van commerciele aard is, verwijzen wij U graag door naar onze Klantendienst:client@sodexo.be02/547.54.45Op onze website vindt U ook de gegevens van onze verschillende diensten.Dit bericht is een automatische ontvangstbevestiging die niet zal doorgestuurd worden.Gelieve er niet op te antwoorden en uw vraag indien nodig naar het juiste departement te richten.De Commerciele dienst van Sodexo


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform