Beste xxxxxxxHet is zo dat het aanbod van de bonnen soms wijzigt. De boekjes zijn vaak verouderd, aangezien een bon 2 jaar geldig is en bovendien ook vóór de verkoop al lang in de rekken kan liggen. De contracten met de hotels/restaurants/saunacomplexen/etc. wijzigen soms. Om onze klanten zo goed mogelijk te informeren, vermelden wij in het Bongo-boekje (p. 9 doorgaans, onder "BELANGRIJK") dat het aanbod onder voorbehoud is van wijzigingen en drukfouten en dat men online het actuele aanbod kan nalezen. Wanneer klanten de Bongo in kwestie openen op onze website, zien zij ook het correcte actuele aanbod. Hierbij staat dan steeds zeer duidelijk het actuele arrangement weergegeven.Meteen na het registreren van de bon kan u bekijken wat de mogelijkheden zijn. Nieuwe partners - die voorheen niet in het boekje opgenomen waren - worden hier ook in opgenomen.Ik hoop dat u het vertrouwen in onze organisatie blijft behouden. Hebt u verder nog vragen, laat het gerust weten. Hou me ook zeker op de hoogte van volgende ervaringen.In een antwoord op deze mail hoor ik het bovendien graag indien er nog vragen zouden zijn.Met vriendelijke groetenE.W.Customer Service HeroTel.: +32 (0)xxxxxxxxxxxKronenburgstraat 27 bus 202Antwerpen, Belgiumref:_00D20CDhl._5002X2fPSy9:ref