Terug

misleidende folder / publiciteit

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Carrefour Belgium

13/12/2021

In de folder van 8 tot 13 december wordt er publiciteit gemaakt met champagne Marquis de Marmontel aan de prijs van 9,99 € ipv 13,99 €. Er wordt ook vermeld dat deze promo exclusief geldt op de carrefour-app. Bij een winkelbezoek kopen wij met die app 4 flessen champagne. Bij het verlaten van de winkel stellen wij vast dat er 4 x 13,99€ werd aangerekend. De kassierster aangesproken die voor één fles de prijs aanpast naar 9,99 € want volgens haar is er maximum 1 fles aan die goedkope prijs. Nochtans stond er bij de app de totaal overbodige vermelding minimum 1 fles.WIj voelen ons dus bekocht en willen zeker het teveel betaalde terug.

Berichten (2)

Carrefour Belgium

Naar: A. C.

13/12/2021

- Typ uw reactie boven deze regel - ----------------------------------------------Isabel G., 13 dec. 2021 22:46 CETBeste klant,Wij hebben uw mail van 13.12.21 met aandacht gelezen en keken voor u even de promotie op de champagne Marquis de Marmontel na.Graag halen wij er de folder bij waar u naar verwijst. ![](s:car-be.zendesk.com/attachments/token/3jNhHd70eoiyYpuZTMIDlr6At/?name=inline1984224546.png)'‹Deze vermeldt duidelijk dat de aanbieding geldt voor 1 aanbieding per gezin. Op de app staat vermeld dat u 4 euro korting krijgt wat overeenstemt met de bovenstaande info in de folder.De afrekening door de winkelmedewerkster is dus correct gebeurd.Steeds tot uw dienst.IsabelKlantendienstCarrefour Belgium Je aanvraag â„–1053155 Onderwerp TA misleidende folderpubliciteit - (CPTBE01417096-23) Beschrijving Beste klant,Wij hebben uw mail van 13.12.21 met aandacht gelezen en keken voor u even de promotie op de champagne Marquis de Marmontel na.Graag halen wij er de folder bij waar u naar verwijst. ![](s:car-be.zendesk.com/attachments/token/3jNhHd70eoiyYpuZTMIDlr6At/?name=inline1984224546.png)'‹Deze vermeldt duidelijk dat de aanbieding geldt voor 1 aanbieding per gezin. Op de app staat vermeld dat u 4 euro korting krijgt wat overeenstemt met de bovenstaande info in de folder.De afrekening door de winkelmedewerkster is dus correct gebeurd.Steeds tot uw dienst.IsabelKlantendienstCarrefour Belgium Nog vragen?Bel gratis onze Klantendienstvan maandag tot vrijdag van 8.45 tot 20 uur en elke zaterdag van 9 tot 19 uur 0800 9 10 11--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Carrefour.[8D4LPW-MO25]

A. C.

Naar: Carrefour Belgium

13/12/2021

Ik zou voorstellen dat je bij de volgende folder ook een vergrootglas erbij steekt.Wij trekken onze conclusies....


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform