Beste,Reeds jaren ben ik lid van CM en heb ik een hospitaalplan. Recent moest ik een heelkundige ingreep ondergaan met een overnachting in het ziekenhuis.Aangezien ik last heb van slaapapneu bekeek ik de opties voor een éénpersoonskamer. Op de website van CM zocht ik de nodige informatie op. Hier las ik letterlijk het volgende 'Ereloonsupplementen worden vergoed tot 100% van het vastgestelde tarief, ongeacht het kamertype.'Bij de afrekening blijkt dat ik slechts de helft van het ereloon terugbetaald krijg. Hierop heb ik per mail gereageerd dat dit onaanvaardbaar is gezien ze op de website anders communiceren. Ik kreeg snel reactie waar verwezen werd naar de algemene voorwaarden die ik jaren geleden gekregen heb bij het afsluiten van m'n hospitalisatieverzekering (ik ben intussen reeds meer dan 40j klant). Met andere woorden zegt CM dat ze op hun website foutieve, misleidende communicatie mogen plaatsen want ze hebben ooit in de algemene voorwaarden andere zaken geschreven.Dit is onaanvaarbaar en onethisch. Zeker voor een ziekenfonds.Gevolg is nu dat ik 1.500€ zelf moet betalen in tegenstelling tot wat op de website beloofd werd.