Terug

Misleidende communicatie en buiten proportionele leveringstermijn.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

C. D.

Naar: Furnified

30/03/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 29/09/2024 kocht ik mijn inboedel ( meubels) in uw winkel en betaalde ik 6.963,70€ met voorschot van 3481.85€ Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tegen 9 tot 12 weken zou plaatsvinden. Na 12 weken contact gehad met jullie, verwachte leveringstermijn 16 weken. Enkele badkamermeubel is niet voorradig. Na 25 weken zijn de goederen nog steeds niet geleverd. Nu ontbreekt de eettafel! Deze vertraging heeft er voor gezorgd dat wij al 16 weken aan het camperen zijn, geen eettafel nog stelen, badkamer dat we niet kunnen gebruiken, leven uit dozen. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van 50% op ons totaalbedrag wordt geraamd. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform