Beste, Ik bestelde begin vorige week een blender van het merk Bosch. Na een vergelijking van de modellen en prijzen, kwamen we uit bij BOL.com, daar die de beste prijs én een cashback actie adverteerden. Toen ik na de aankoop en ontvangst van de blender de nodige stappen zette om de cashback te verzilveren, kreeg ik van Bosch te horen dat de actie enkel geldig was voor aankopen binnen België en dat BOL.com hier dus buiten viel. Ik had die voorwaarden gelezen, en daar stond inderdaad dat het om Belgische aankopen moest gaan, maar dacht dat BOL.be, de Belgische variant van BOL.com hier ook onder viel. Het werd tenslotte ook zo geadverteerd. Hierop heb ik contact genomen met BOL.com om dit aan te kaarten, waarop ze me enkele mails stuurden om te bevestigen dat dit inderdaad enkel om een Belgische actie ging en zij niks voor me konden doen. Ik voel me bedrogen en misleid. BOL.com had die cashback actie niet mogen adverteren, want anders had ik zeker op een andere Belgische (!!!) webwinkel gekocht. Vandaar deze klacht. Hopelijk wordt er vervolg aan gegeven, want ik neem aan dat ik niet de enige zal zijn die hier zal inlopen...