- Typ uw reactie boven deze regel - ----------------------------------------------Isabel G., 19 jan. 2022 16:09 CETBeste klant,Het spijt ons dat uw Bonusbon op Felix-kattenvoeding blijkbaar niet voldeed aan de voorwaarden van de actie die centraal op onze kassa's geprogrammeerd zijn.Wij bevestigen dat de uitleg van de winkel correct is: de promotie was beperkt tot 12x80 g of 12x100 g of 10x100 g. De promotie wil bepaalde producten van het grote Felix-assortiment in de kijker plaatsen en niet alle Felix-producten kunnen dus van de actie genieten (vb. niet geldig op 400g, 60g, 85g etc)Elke winkel bepaalt zelf zijn assortiment. op basis van de verkoopsruimte, opslag, publiek etc. Het kan dus dat producten van actiebonnen in bepaalde winkels niet aangeboden worden. Anderzijds worden de producten van onze nationale folders normaal gezien wel in de winkels voorzien die de folderacties volgen.Zowel de BonusTime-bon als de verkochte verpakkingen vermelden duidelijk het gewicht, dus kan er geen sprake zijn van misleiding.Het spijt ons als dit niet zo duidelijk was voor u. Wij nemen dit op met de betrokken afdelingen om dit eventueel in de toekomst op een andere manier te communiceren.Steeds tot uw dienst.IsabelKlantendienstCarrefour Belgium Je aanvraag â„–1080931 Onderwerp TA Bonuspunten op Felix-kat niet toegekend - (CPTBE01442848-70) Beschrijving Beste klant,Het spijt ons dat uw Bonusbon op Felix-kattenvoeding blijkbaar niet voldeed aan de voorwaarden van de actie die centraal op onze kassa's geprogrammeerd zijn.Wij bevestigen dat de uitleg van de winkel correct is: de promotie was beperkt tot 12x80 g of 12x100 g of 10x100 g. De promotie wil bepaalde producten van het grote Felix-assortiment in de kijker plaatsen en niet alle Felix-producten kunnen dus van de actie genieten (vb. niet geldig op 400g, 60g, 85g etc)Elke winkel bepaalt zelf zijn assortiment. op basis van de verkoopsruimte, opslag, publiek etc. Het kan dus dat producten van actiebonnen in bepaalde winkels niet aangeboden worden. Anderzijds worden de producten van onze nationale folders normaal gezien wel in de winkels voorzien die de folderacties volgen.Zowel de BonusTime-bon als de verkochte verpakkingen vermelden duidelijk het gewicht, dus kan er geen sprake zijn van misleiding.Het spijt ons als dit niet zo duidelijk was voor u. Wij nemen dit op met de betrokken afdelingen om dit eventueel in de toekomst op een andere manier te communiceren.Steeds tot uw dienst.IsabelKlantendienstCarrefour Belgium Nog vragen?Bel gratis onze Klantendienstvan maandag tot vrijdag van 8.45 tot 20 uur en elke zaterdag van 9 tot 19 uur 0800 9 10 11--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Carrefour.[MY3DO6-GZK9]