Terug

Misleiden consument

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. D.

Naar: bol.com

18/07/2023

Beste, ik bestelde ramenborden voor zes personen. Dit stond zo vermeld op de website. Ik kreeg slechts 2 borden. Ze vergisten zich op de website. Inmiddels veranderden ze dit naar twee personen. Aangezien ik betaalde voor 6 borden en niet voor twee wil ik de overige vier borden krijgen. Ik krijg geen antwoord hierop.

Berichten (1)

bol.com

Naar: I. D.

18/07/2023

Goedemorgen Isabelle,Bedankt voor je bericht. Spijtig om te vernemen dat er maar twee borden zijn bezorgd in plaats van zes. De partner heeft je op 7 en 11 juli een e-mail gestuurd met meer informatie. Het is voor hen niet mogelijk om de vier borden na te sturen. Om deze reden kan je gebruik maken van het retourrecht.Met vriendelijke groet,Chantal van bol.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform