Terug

Misleid verlenging lidmaatschap

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. B.

Naar: Basic-Fit

03/12/2020

Beste, ik heb vorig jaar een jaarabonnement afgesloten met Basic-Fit. Ik vroeg toen aan die persoon die mij inschreef of ik na een jaar mijn abonnement moest opzeggen, hij zei neen. Een paar jaar voordien was ik ook al klant en toen moest ik dat wel doen, vandaar mijn vraag. Hij voegde nog toe dat ze te veel klachten ontvingen voor stilzwijgend verlenging en daarom dat Basic-Fit besliste om dat niet meer toe te passen. Dat mijn abonnement automatisch na 1 jaar zou stopgezet worden zonder dat ik hiervoor iets zou moeten doen. Dus ik had alle vertrouwen in die persoon en ik heb de kleine letters niet gelezen. Toen ze onlangs 2 maal op 1 week tijd geld van mijn rekening hebben afgehouden, heb ik hen kort nadien gemaild waarom ze deze kosten zomaar hebben afgehouden van mijn rekening want ik was zeer verbaast! Maar ik kreeg nooit een antwoord op mijn mail. De herinneringskosten bleven ze wel aanrekenen en ik wist niet dat ik zomaar in mijn app mijn abonnement kon stopzetten. Na enige tijd kreeg ik uiteraard een mail van boekhouding dat er onbetaalde maanden bleven openstaan alsook dreiging om alles naar incasso te sturen. Toen ik hen opnieuw schreef en heel mijn verhaal vertelde zeiden ze dat ze dit gingen onderzoeken maar hebben nooit gedaan. Ieder maand moet ik opnieuw mijn verhaal aan hen vertellen waarom ik niet wil betalen, ze willen hier geen oplossing bieden of luisteren. Ze hebben mij ook al eens gebeld, maar lieten mij zelfs niet uitspreken! Ze legden gewoon de telefoon af! Heel boertig.

Berichten (2)

Basic-Fit

Naar: A. B.

13/12/2020

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 07270895 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België

Basic-Fit

Naar: A. B.

10/01/2021

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 07314349 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform