Beste Viagogo, Uw klantendienst blijft in gebreke degelijk opvolging te geven aan mijn klacht. Ondanks ze mij wel blijven wijzen op de algemene voorwaarden, schendt u (naast de Belgische wetgeving, waar ik al meerdere malen op gewezen heb) uw eigen voorwaarden op meerdere punten, met name (maar niet beperkt tot):- art. 2.12: "Wij behouden het recht om betaling na te houden of terug te nemen, indien het evenement geannuleerd of uitgesteld werd, of indien wij reden hebben om te geloven dat de verkoop illegaal was of in overtreding was van deze overeenkomst".- 3.3 Wetten en bepalingen. U garandeert dat U alle geldende lokale, regionale, nationale en internationale wetten, statuten en bepalingen betreffende het gebruik maken van de Site en het verkopen van kaarten zult naleven. U garandeert dat u 18 jaar of ouder bent en dat u handelingsbevoegd bent om de transactie uit te voeren.- heel sectie 5 , en met name: 5.2 Overtredingen, beëindiging en opschorting. Wij zijn bevoegd iedere actie te ondernemen waarvan wij denken dat hij noodzakelijk is, waaronder een waarschuwing laten uitgaan, een dienst opschorten of beëindigen, toegang weigeren, een plaatsing verwijderen of aanbevelen dat U een plaatsing aanpast. U gaat akkoord dat betalingen aan U voor een transactie via deze Site gestaakt of vertraagd kunnen worden en dat viagogo niet verplicht is u te betalen voor een verkoop als Wij gegronde redenen menen te hebben dat deze verkoop ontwettig of anderszins tot stand is gekomen in overtreding met deze voorwaarden. Bij beëindiging kunnen Uw items, als U een Verkoper bent, van de plaatsingslijst worden verwijderd en als u een Koper bent, kan Uw aanschaf worden geannuleerd.-> het lijkt me dat jullie deze dienen te respecteren, niet? We kunnen nog even doorgaan, maar ik zal gewoon uw eigen algemene voorwaarden in bijlage steken dan kan u ze zelf eens lezen. Lijkt me nuttig. Verder bevat mijn factuur geen BTW vermelding, wat m.i. verplicht is. Ook hier heb ik uw klantendienst een opsplitsing gevraagd van de kost van het ticket exc. BTW (volgens de algemene voorwaarden art. 2.5-2.7 is deze al inclusief BTW), de boekingskosten en de BTW over de boekingskosten (wordt ook in de bestelling op 1 hoop gegooid en staat zoals gezegd niet op de factuur). Eveneens in bijlage de constructieve conversatie met uw medewerker. Ik hoor graag snel van u. Met vriendelijke groetenTom Janssens