Terug

Miskoop

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. V.

Naar: bol.com

06/02/2025

Beste, Bol.com heeft mij een product geleverd dat niet werkt om het terug te sturen heeft men een printer nodig; die ik niet heb; klantendienst meerdere malen benaderd zonder resultaat;ik had onder meer verzocht om mij een retourlabel op te sturen en voorgesteld een foto van het apparaat ,dat toch vernietigd wordt :door mij vernietigd op te sturen zonder resultaat . de klantendienst hult zich in stilzwijgen,deed daarvoor voorstellen om van me af te zijn waar ik niets aan had. woon hier in een afgelegen gehucht met nauwelijks 10 inwoners dichtst bij zijnde winkel of wat dan ook is nog altijd 30 km. Ik eis dat Bol.com mij 6,49 euro terugstort voor de ondeugdelijke bandenspanningsmeter die zij geleverd hebben !

Berichten (7)

bol.com

Naar: W. V.

06/02/2025

Goedemiddag Willem, Bedankt voor je bericht. Graag ontvangen we een bestelnummer. Zou je deze kunnen doorgeven? Met vriendelijke groet, Bol Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: donderdag 6 februari 2025 12:00 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Miskoop ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

W. V.

Naar: bol.com

07/02/2025

Het nummer is A000MW1X1

bol.com

Naar: W. V.

07/02/2025

Goedemorgen, Helaas kunnen we geen bestelling vinden op nummer A000MW1X1. Zou de klant het nogmaals na kunnen kijken? Bedankt! Met vriendelijke groet, Natalya Klachtensites – Service operations Papendorpseweg 100, 3528 BJ Utrecht, The Netherlands Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: vrijdag 7 februari 2025 10:45 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Nieuw bericht van WILLEM V ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

W. V.

Naar: bol.com

07/02/2025

Sorry , het moet A0001MW1X1 zijn

bol.com

Naar: W. V.

07/02/2025

Goedemiddag, Klant had geen printer nodig. De barcode van het retouretiket kan je laten scannen vanaf je mobiele telefoon.Ik zal de klant informeren. Groetjes, Natalya Klachtensites – Service operations Papendorpseweg 100, 3528 BJ Utrecht, The Netherlands Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: donderdag 6 februari 2025 12:00 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Miskoop ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

W. V.

Naar: bol.com

08/02/2025

Dit is wat ik bedoel steeds nutteloze voorstellen doen, ik heb overigens geen smartphone en van barcodes scannen heb ik vegeenrstand !

bol.com

Naar: W. V.

10/02/2025

Goedendag Willem, Bedankt voor je reactie. Graag kijken we met je mee wat er aan de hand en wat wij voor je kunnen doen. Hiervoor hebben wij wel het bestelnummer nodig. Zou je het bestelnummer kunnen doorgeven? Met vriendelijke groet, Bol Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: zaterdag 8 februari 2025 10:30 Aan: webcare webcare@bol.com Onderwerp: Nieuw bericht van WILLEM V ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform