Terug

minstens 6 maanden abonnement te betalen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. L.

Naar: Scarlet

27/04/2019

Beste,Ik bestelde het Scarlet Trio abonnement. Het belooft in grote letters op de website Onbeperkt & snel surfen. Als ex-Proximusklant vonden we het ook zeer belangrijk dat we de optie Replay+ ook bij Scarlet konden behouden. Dit gaven we al aan bij de telefonische bestelling.Na de installatie bleek dat we de Replay+ nog zelf moesten activeren. We deden dit via de decoder. De decoder gaf dan als melding dat het 4 dagen kon duren vooraleer deze activatie actief werd.Na een week bleek dit nog niet actief te zijn. Telefoontjes naar Scarlet verklaarden ons dat we dit beter via de website geactiveerd hadden. Dit zou sneller gegaan hebben. Na véél telefoontjes en tot vijf weken geduld, had men de Replay+ nog steeds niet kunnen activeren. Ondertussen bleek ook dat het onbeperkt internet niet onbeperkt was. Na 500 GB werd de snelheid drastisch ingeperkt. Om terug de originele snelheid te hebben, moesten we bijbetalen. Dit bleek in de kleine lettertjes te staan.Voor ons was dit reden genoeg om het contract op te zeggen. Scarlet bood ons echt niet wat het beloofde of wat wij ervan verwachtten.Nu blijkt er ook in de kleine lettertjes te staan dat er voor het trio-abonnement minstens 6 maanden abonnementsgeld moet betaald worden. Bij het opzeggen van het contract hebben we ook een aangetekende brief verzonden naar Scarlet waarbij we hen melden dat we het contract opzegden omwille van niet-nagekomen beloften van Scarlet, en dat we dan ook niet akkoord gaan met de aangerekende abonnementsperiode van 6 maanden. Voor de vijf weken dat we abonnee waren willen we best 2 maanden betalen, maar geen zes.Er is een schriftelijk antwoord gekomen op de aangetekende brief, typebrief nr xx. We hebben uw schrijven ontvangen en zullen uw opmerkingen in overweging nemen, ......Ondertussen is de factuur toegekomen, waarin de overige 4 maanden gewoon aangerekend worden. (de eerste twee zijn al betaald). We hebben nog één gsm-abonnement lopen bij Scarlet. Dit verloopt zonder problemen, en dat willen we dan ook correct betalen.

Berichten (1)

Scarlet

Naar: H. L.

21/06/2019

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform