Terug

Mini-abonnement omgezet in langlopend abonnement ondanks melding van wederopzegging.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. M.

Naar: Roularta Media Group

30/03/2023

Beste, ik nam via mail op 14/04/2022 een Mini-abonnement van 3 nummers op het tijdschrift Columbus travel dat inging op 6/5/2022.Omdat je 3 maand vooraf moet opzeggen, schreef ik in mijn aanvraagmail meteen dat ik het abonnement nadien onmiddellijk wilde stopzetten.Toch werd het abonnement al 2x verlengd met 3 maanden. en het bedrag daarvoor geïncasseerd.Het was moeilijk om dit in mijn bank-app terug te vinden omdat dit door New Skool Exploitatie gebeurde. Nergens is Columbus, of WPS ( op de wikkel vermeld als de verantwoordelijke uitgever), noch Roularta...vermeld. Bij mijn klacht beweert de klantendienst dat ik op 20/1/2023 een abonnement nam, want het is netjes betaald en dat loopt nog tot 29/6/23. In werkelijkheid hebben ze mijn vraag tot wederopzegging genegeerd en me ongevraagd een langlopend abonnement aangesmeerd. Ze incasseren daarvoor gewoon het bedrag. Ik wens daarom de terugbetaling van de abonnementskosten per direct en de onmiddellijke stopzetting.Met vriendelijke groeten.A.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform