- Typ uw reactie boven deze regel -
Isabel G. (Carrefour)
20 feb 2025 19:01 CET
Beste Eva Verhoye,
Via uw consumentenbox hebben wij uw melding over drie van onze producten ontvangen en betreuren dat deze niet aan uw verwachtingen voldoet.
Weet dat wij uw feedback waarderingen en elke kwaliteitsklacht onderzoeken. Daarvoor hebben we echter aanvullende informatie nodig. Zou u ons volgende informatie kunnen bezorgen?
Streepjescode
Vervaldatum
Lotnummer
eventueel foto van het probleem
Kasticket of Bonuskaartnummer
Deze aanvullende informatie is cruciaal om een nauwkeurig onderzoek naar de oorzaak van het incident uit te voeren. Deze informatie kan helpen bij het identificeren van specifieke problemen, trends of patronen die hebben geleid tot het voorval. Door alle relevante details te verzamelen, kunnen we een grondige analyse uitvoeren en passende maatregelen nemen om soortgelijke incidenten in de toekomst te voorkomen.
Voor een vlotte afhandeling is het ook handig dat u ons uw mailadres communiceert zodat wij u verder rechtstreeks op de hoogte kunnen houden.
Wij danken u alvast voor uw medewerking,
Isabel
Klantendienst
Carrefour Belgium
Je aanvraag №1878704
Onderwerp :
QS - uw aankoop van vis en merguez @@REF_ID@b0688957ee2ef77bce@REF_ID@@
Beschrijving :
Beste Eva Verhoye,
Via uw consumentenbox hebben wij uw melding over drie van onze producten ontvangen en betreuren dat deze niet aan uw verwachtingen voldoet.
Weet dat wij uw feedback waarderingen en elke kwaliteitsklacht onderzoeken. Daarvoor hebben we echter aanvullende informatie nodig. Zou u ons volgende informatie kunnen bezorgen?
- Streepjescode
- Vervaldatum
- Lotnummer
- eventueel foto van het probleem
- Kasticket of Bonuskaartnummer
Deze aanvullende informatie is cruciaal om een nauwkeurig onderzoek naar de oorzaak van het incident uit te voeren. Deze informatie kan helpen bij het identificeren van specifieke problemen, trends of patronen die hebben geleid tot het voorval. Door alle relevante details te verzamelen, kunnen we een grondige analyse uitvoeren en passende maatregelen nemen om soortgelijke incidenten in de toekomst te voorkomen.
Voor een vlotte afhandeling is het ook handig dat u ons uw mailadres communiceert zodat wij u verder rechtstreeks op de hoogte kunnen houden.
Wij danken u alvast voor uw medewerking,
Isabel
Klantendienst
Carrefour Belgium
Nog vragen?
Bel gratis onze Klantendienst
van maandag tot zaterdag van 8u30 tot 19 uur
0800 9 10 11
This e-mail and any attachment are confidential and intended solely for the use of the individual to whom it is addressed. If you are not the intended recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system.
Unauthorized publication, use, dissemination, forwarding, printing or copying of this e-mail and its associated attachments is strictly prohibited.
[L2XJGR-YRGVJ]