Beste,Mijn naam is Joyce Debrouwere.Ik ben alleenstaande mama van 2 kinderen die ik week-week heb.Begin 2022 ben ik verhuis naar een zeer energiezuinige woning in Kortrijk.Gustaaf Desmetlaan 15, 8500 KortrijkDeze is speciaal ontworpen om zo energiezuinig mogelijk te leven.Ik huur deze woning. Ik heb destijds mijn contract van Mega van mijn vorige huis meegenomen naar dit huis.Ik betaalde bij Mega 150,79€. Dit werd plots verhoogd naar 282,56€ in september en ze wilden dit van Mega uit niet naar beneden doen (alhoewel ik op iedere afrekening geld terugkreeg).Daardoor ben ik toen overgeschakeld naar Luminus. Ik heb dit gedaan in goed vertrouwen en mijn maandelijkse afrekening werd bepaald op 171€.Ik verbruik bijna niets. Ik kook niet, gebruik de droogkast zelden en 1 x per week de vaatwas.Nu krijg ik een afrekening van 2.943,23€ (zie bijlage). Ik ben hier fysiek niet goed van!Daarnaast zouden ze mijn maandelijkse afbetaling verhogen naar 540€ per maand! Ik kan dit niet betalen…Ik kom nu maar amper rond…Ik heb zelfs minder verbruikt dezelfde periode vorig jaar. En vorig jaar heb ik zelfs geld teruggekregen en nu moet ik het 10-voudige betalen….Ik heb contact gehad met jullie via chat en daar werd me meegedeeld dat alles correct is en dat ik gewoon een heel duur contract heb afgesloten destijds.Ik kan er echt niet bij! Niemand weet toch hoeveel het kost voor een bepaald aantal kWh? Dus hoe kon ik weten dat ik een wurgcontract had afgesloten? Waarom hebben jullie mij ook niet verwiitigd dat 171€ te weinig was voor dit type contract?Kunnen jullie me helpen met dit probleem, aub?Of is het een verloren zaak?Bedankt om dit na te gaan.Mvg,Joyce