Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. R.

Naar: Brussels Airlines

25/04/2024

Jullie gebruiken Miles & More als partner. Maar dit is bijzonder intentioneel klantonvriendelijk. Zie klacht die al 3x verstuurd is On 13.3 I traveled to Milan. Due to a mistake from the airline company my travel was not registered on the miles & more account. I spent time asking for credit which didn't work.On a website in dutch, i filed a request in the language of the website (dutch) After a few days I got the message that they couldn't deal with requests in dutch (apparently only they can sell in dutch..).The contact number of the website remains unanswered. Additionally I filed a request in english. I see a response but it cannot be opened neither on website or app.I believe Miles & More is intentionally behaving this way.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform