Beste , ik verkocht een maand geleden een Dior zonnebril voor 200 € via het Vinted platform en bezorgde dezelfde dag nog het pakje op een afhaalpunt van bestelfirma Homerr .Enkele dagen later kreeg ik een mail dat het pakje was aangekomen bij het servicepunt.Daar is de koper het blijkbaar niet gaan ophalen niettegenstaande ik hem verschillende keren hierover contacteerde . Daarna krijg ik de melding van VVinted dat de bestelling is gepauzeerd en ben ik beginnen mails sturen aan de klantendienst hoe het zat en dat ik wilde vergoed worden voor mijn verkochte artikel, daarop kreeg ik steed autobot antwoorden van geduld we zijn het aan het onderzoeken..Tot vandaag ik plots de melding kreeg dat de transactie geannuleerd is en de koper zijn geld terug krijgt.En ik dus mijn zonnebril van van 690€ die ik verkocht voor 200€ , kwijt ben en naar mijn geld kan fluiten.Toen ik hierop de klantendienst wilde bereiken vragen ze eerst het betreffende artikel aan te duiden maar dat haalden ze van de lijst van verhandelde verkopen.Ik wil vergoed worden voor de 200€ die ik hier kwijtspeelde .