Terug

mijn Thule bestelling wordt niet geleverd. Ik krijg van UPS allerlei emails van levering (rare)

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: UPS

20/07/2023

ik besteld een sleutel voor mijn fietsendrager bij Thule en ik betaalde via mastercard (10.15€ *+ 4.90€ levering). ik kreeg een pos. bevestiging en het zou binnen de paar dagen worden geleverd. nu meer dan een maand later nog niets. wel allerlei rare meldingen met een trace n° IPS72871191MIF. waarin me gevraagd wordt 2€ douane te betalen. als ik dat probeer veranderd het getal plots in 4..€ plus ik krijg van mijn e-security provider een melding STOP ONVEILIG. ik heb Thule Belgium en Sweden hierover verwittigd en ze zouden de sleutel terug opsturen. maar het is een verhaal zonder einde, nog niets ontvangen en steeds rare e-mails van UPS.WAT MOET IK NU DOEN.alles van UPS vernietig ik nu direkt ik wil er niets meer mee te makken hebben ook omdat ik eerder al een rare toestand had van een pakje dat geleverd was maar ik had het niet gekregen. uiteindelijk was er iemand tot bij mij gekomen en wat bleek ...de man had mijn pakje over de poort gegooid van een onbewoond huis. UPS is niet te vertrouwen. maar anderzijds waarom stuurt THULE Belgium zo een sleuteltje niet per gewone brief per post?????


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform