Geachte,Na 1 week meerdere malen contact met de Scarlet klantendienst om het wachtwoord te wijzigen van mijn Scarlet e-mailadres heb ik :ss123456@scarlet.be per ongeluk verwijderd en wens ik mijn gebruikersnaam te reactiveren om terug : mijnnaam@scarlet.be te kunnen openen en te behouden. Zodat ik terug mails kan zenden met : ontvangstbevestiging + leesbevestiging. En terug mails kan ontvangen van contacten die enkel over mijnnaam@scarlet.be beschikken.Na 11 x telefonisch contact met de Scarlet klantendienst en na het versturen van 5 contactformulieren voor het opnieuw activeren van mijn e-mailadres + het veranderen van mijn wachtwoord , vind ik het ten zeerste spijtig : Dat ikzelf het wachtwoord niet kon wijzigen door op het kleine zwarte pennetje te klikken (zoals gevraagd werd door een Scarlet-telefonist(e)). Dat ikzelf mijn e-mailadres niet kan reactiveren.Dat de telefonische Scarlet klantendienst mijnnaam@scarlet.be ook niet kon reactiveren. Dat het 48 uur kon duren voordat de technische dienst mij ging contacteren.Dat het volgens een 2de Scarlet-telefonist(e) 3 dagen kon duren voordat de technische dienst mij ging contacteren.Dat het volgens een 3de Scarlet-telefonist(e) 5 dagen kon duren voordat de technische dienst mij ging contacteren. Dat volgens een 4de Scarlet-telefonist(e) , ik nog wat geduld moest hebben.Dat volgens een 5de Scarlet-telefonist(e) zij/hij “niks kon betekenen voor mij”.Dat mijn eerste telefonisch contact op 14 februari was , maar pas op 23 februari werd er een dossier aangemaakt.Dat pas op 3 maart een Scarlet telefonist(e) mij vroeg om mijn e-mailadres in mijn contactgegevens te veranderen van mijnnaam@scarlet.be naar mijnnaam@gmail.com(dit e-mailadres + tel-nummer + gsm-nummer werden nochtans iedere keer per telefoon bevestigd en ook per contactformulier doorgegeven).Dat pas op 4 maart ik een mail ontvangen heb van de Scarlet klantendienst in mijn inbox van mijnnaam@gmail.com. (de mail die Scarlet klantendienst voor 4 maart had verzonden naar mijnnaam@scarlet.be , die natuurlijk ook geen mails meer doorzendt , had ik niet ontvangen.Dat na 4 weken de technische dienst mij nog altijd niet heeft gecontacteerd.mvg.