Terug

Mijn Scarlet e-mailadres reactiveren

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: Scarlet

14/03/2022

Geachte,Na 1 week meerdere malen contact met de Scarlet klantendienst om het wachtwoord te wijzigen van mijn Scarlet e-mailadres heb ik :ss123456@scarlet.be per ongeluk verwijderd en wens ik mijn gebruikersnaam te reactiveren om terug : mijnnaam@scarlet.be te kunnen openen en te behouden. Zodat ik terug mails kan zenden met : ontvangstbevestiging + leesbevestiging. En terug mails kan ontvangen van contacten die enkel over mijnnaam@scarlet.be beschikken.Na 11 x telefonisch contact met de Scarlet klantendienst en na het versturen van 5 contactformulieren voor het opnieuw activeren van mijn e-mailadres + het veranderen van mijn wachtwoord , vind ik het ten zeerste spijtig : Dat ikzelf het wachtwoord niet kon wijzigen door op het kleine zwarte pennetje te klikken (zoals gevraagd werd door een Scarlet-telefonist(e)). Dat ikzelf mijn e-mailadres niet kan reactiveren.Dat de telefonische Scarlet klantendienst mijnnaam@scarlet.be ook niet kon reactiveren. Dat het 48 uur kon duren voordat de technische dienst mij ging contacteren.Dat het volgens een 2de Scarlet-telefonist(e) 3 dagen kon duren voordat de technische dienst mij ging contacteren.Dat het volgens een 3de Scarlet-telefonist(e) 5 dagen kon duren voordat de technische dienst mij ging contacteren. Dat volgens een 4de Scarlet-telefonist(e) , ik nog wat geduld moest hebben.Dat volgens een 5de Scarlet-telefonist(e) zij/hij “niks kon betekenen voor mij”.Dat mijn eerste telefonisch contact op 14 februari was , maar pas op 23 februari werd er een dossier aangemaakt.Dat pas op 3 maart een Scarlet telefonist(e) mij vroeg om mijn e-mailadres in mijn contactgegevens te veranderen van mijnnaam@scarlet.be naar mijnnaam@gmail.com(dit e-mailadres + tel-nummer + gsm-nummer werden nochtans iedere keer per telefoon bevestigd en ook per contactformulier doorgegeven).Dat pas op 4 maart ik een mail ontvangen heb van de Scarlet klantendienst in mijn inbox van mijnnaam@gmail.com. (de mail die Scarlet klantendienst voor 4 maart had verzonden naar mijnnaam@scarlet.be , die natuurlijk ook geen mails meer doorzendt , had ik niet ontvangen.Dat na 4 weken de technische dienst mij nog altijd niet heeft gecontacteerd.mvg.

Berichten (1)

Scarlet

Naar: S. D.

15/03/2022

Beste,We hebben de klacht CPTBE01482600-52 met als Scarlet referentie 12767765 in behandeling genomen.Naar aanleiding van uw schrijven kunnen wij u het volgende meedelen:De enige mogelijk is een nieuwe mailbox aanmaken via mijn.scarlet.beVia de onderstaande link kan u een nieuwe mailbox aanmaken.Scarlet FAQ - Hoe kan ik een mailbox aanmaken of verwijderen?Hiervoor dient u zich aan te melden op mijn.scarlet.beZie link: Scarlet FAQ - Hoe meld ik me aan op mijn.scarlet?Met vriendelijke groeten,Naima A.Scarletscarlet.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform