Terug

Mijn rekeningen zijn zonder redenen geblokeerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

O. O.

Naar: ING - Bank and kantoren

23/01/2023

Goedemiddag. Mijn rekeningen bij ING zijn al enkele dagen geblokkeerd, zonder redenen. Ik kan geen transactie tussen mijn eigen rekeningen uitvoeren (spaarrekening en zichtrekening) of bedragen naar mijn rekening van iemand anders ontvangen (dus ook geen salaris), het systeem geeft een foutmelding. De redenen zijn onbekend. Heb al 6 keer binnen 3 werkdagen naar ING gebeld, met verschillende medewerkers gepraat, niemand kan het oplossen. Ze zeggen dat het een technische fout is en het zal nog een week duren om het op te lossen. Was beloofd me terug te bellen en tot nu toe niet gebeurd. Ze willen ook voor mijn geen transactie doen om van mijn spaarrekening naar zichtrekening geld over te maken. Ik vindt het onacceptabel, ik kan mijn rekeningen niet meer betallen. Ik heb plotseling geen toegang meer tot mijn eigen geld en niemand binnen de bank kan het oplossen.

Berichten (1)

ING - Bank and kantoren

Naar: O. O.

16/02/2023

Geachte,Testaankoop heeft ons uw verzoek bezorgd.Wij willen ons oprecht excuseren dat u de brieven in verband met de regularisatie van uw dossier niet ontvangen heeft en voor de manier van communiceren hieromtrent.Uit onderzoek blijkt dat u de ontbrekende documenten bezorgd heeft op 30/01/23.Dezelfde dag werd uw dossier geregulariseerd en kon u terug gebruik maken van uw rekeningen.Met vriendelijke groeten,ING Complaint ManagementT +32 2 547 61 02F +32 2 547 83 20Mailbox plaintes@ing.beING Belgium,Cours-Saint-Michel, Sint Michielswarande 60, 1040 Etterbeek ------------------------------------------------------------------------------------------ATTENTION:This e-mail is private, confidential and intended only for the addressee(s). It shall not constitute any commitment for ING Belgium unless expressly agreed otherwise in a written agreement. If you are not the intended recipient, please inform the sender of this message and delete it immediately.Messages and attachments are scanned for all viruses known. If this message contains password-protected attachments, the files have NOT been scanned for viruses by the ING mail domain. Always scan attachments before opening them.ING Belgique SA - Banque-PreteurING Belgie NV - Bank/Kredietgever, Avenue Marnix/Marnixlaan 24, B-1000 Brussel/Bruxelles - TVA/BTW BE0403.200.393 - BIC BBRUBEBB - Rekening/Compte: BE45 3109 1560 2789.Courtier d'assurances inscrit a la FSMA sous le numero 12381 AVerzekeringsmakelaar ingeschreven bij de FSMA onder het nr. 12381A.General information regarding ING Belgium and its services is available on www.ing.beClick here for more information on investments.Click here for more information on our professional credits.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform