Terug

Mijn pakket zit vast is het leveringsdepot

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. M.

Naar: GLS Belgium NV/SA

10/04/2024

Beste, ik bestelde een pakket en doordat ik vermoedelijk op moment van levering niet thuis was, koos ik een externe parcel shop. Op 5 april kreeg ik een mail dat de bestuurder deze daar wou afleveren maar door 'tijdelijke omstandigheden' ging dit niet. Ik gaf onmiddellijk mijn thuis gegevens door alsook een bevestigingsformulier dat het op een safe place zou mogen achtergelaten worden. Sindsdienis de status van mijn pakket al verschillende keren verandert maar blijft nu staan op 'aangekomen in mijn leveringsdepot'. Wanneer ik mail, krijg ik iedere keer dezelfde mails dat er iets fout is met het adres. Meermaals gaf ik mijn adres door. Alsook mijn telefoonnummer. Maar het is duidelijk een computer want eender wat ik mail, ik krijg exact dezelfde vraag terug. Er is geen mogelijkheid om op een andere manier (telefonisch) met een echte persoon in contact te komen. Dus nu zit mijn pakketje vast.

Berichten (5)

GLS Belgium NV/SA

Naar: I. M.

10/04/2024

Beste Mevr MartensIk wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Ik zie dat uw pakket is inderdaad op depot TongerenKunt U mij bevestigen dat dit adres correct is? Zodat ik weeral een imperatieve levering voor morgen kan vragenDank uMvgChristine

I. M.

Naar: GLS Belgium NV/SA

10/04/2024

Dat adres is volledig correct.

GLS Belgium NV/SA

Naar: I. M.

10/04/2024

Beste Mevr MartensIk neem onmiddellijk contact met onze depot en vraagt de nodige stappen om uw collo in levering te zetten en zeker leveren.Nogmaals onze excusesMvgChristine

I. M.

Naar: GLS Belgium NV/SA

10/04/2024

Bedankt. Jammer dat het via deze weg moet en dat er geen mogelijkheid is om via jullie website, bij specifieke problemen, contact te hebben met echte personen. Dat zou veel problemen makkelijker kunnen oplossen.

GLS Belgium NV/SA

Naar: I. M.

12/04/2024

Beste Mevr MartensUw collo is op 11/04 geleverdMvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform