Beste, op maandag 11/12 bestelde ik gas voor onze tank:Klantennummer: 022311000Naam: Van den EyndeAdres: Koningsstraat 71, weeldeBedrag: €504,33Percentage in de Tank: 0% !!! Aan de telefoon werd toen heel duidelijk gemaakt dat onze tank compleet leeg was en ze deze bestelling dus alstublieft zo snel mogelijk in orde konden maken. Het bedrag van €504,33 werd maandagochtend 11/12 omstreeks 13u50 ook onmiddellijk betaald en een bewijs hiervan werd verstuurd naar credit.be@antargaz.com. Donderdag heb ik opnieuw contact opgenomen met het bedrijf en werd me verteld dat gezien wij met een lege tank zaten, vrijdag of zaterdag zeker geleverd ging worden. Zaterdag heb ik geprobeerd om contact op te nemen met Antargaz maar kreeg geen gehoor. Zelfs niet via het contactnummer voor dringende technische problemen! Op het contactnummer kon ik ook doorschakelen naar de dienst met spoedlevering maar ook hier kreeg ik geen gehoor! Vandaag 18/12 heb ik onmiddellijk omstreeks 9u opnieuw contact opgenomen waarbij men eerst vroeg op hoeveel mijn tank dan wel niet stond. Wederom heb ik meegedeeld dat wij reeds sinds 11/12 (7 dagen!!!) met een lege tank zitten en dus geen verwarming en warm water ter beschikking hebben. Hij heeft me dan verteld dat hij dit als prioritair ging opgeven. Wat men uiteraard op 11/12 reeds had moeten doen... Ik heb gemeld dat ik liefst zo snel mogelijk teruggebeld zou worden als hij nieuws had over de leveringstijd. Aangezien dit weer niet kwam, heb ik daarnet opnieuw contact opgenomen met Antargaz (nadat ik 15min in wacht gestaan heb) en werd mij (op een heel onvriendelijke manier) verteld dat er weer niet geleverd zal worden vandaag maar dat we gepland staan voor morgen. Dit wil zeggen dat we dus in totaal 9 dagen in de koude zullen gezeten hebben, in deze verschrikkelijke weersomstandigheden (de temperatuur binnen is op de meeste plaatsen minder dan 10°C).