Terug

Mijn gsm werd uit mijn pakket gestolen (vermoedelijk door een werknemer bij Bpost)

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. D.

Naar: bpost

27/07/2023

BesteIk bestelde via de Samsung webshop een nieuwe gsm. Deze ging geleverd worden via Bpost. Bij het ontvangen van het pakketje, voelde deze verdacht licht aan. Na het inspecteren, zag ik dat de onderkant van de doos geforceerd was. Na het openen van de doos was er geen gsm te bespeuren. Als ontvanger kan ik geen klacht indienen (dit moet gebeuren via de afzender). Hiervoor heeft de afzender 7 dagen. Ik wacht ondertussen al 3 dagen op antwoord van samsung en ik ben bang dat het termijn zal verlopen. Ik heb hard moeten werken om een gsm te kopen, om vervolgens bestolen te worden en niet eens zelf een klacht te kunnen indienen. Dit maakt mij kwaad en geeft mij het gevoel van machteloosheid. Ik hoop dat test-aankoop kan helpen. Alvast bedankt.

Berichten (1)

bpost

Naar: N. D.

27/07/2023

Geachte mw. De Wilde,We noteerden hiervoor een klacht van afzender Samsung bij bpost.Deze klacht is volop in behandeling onder dossiernr .1-49757116338.De afzender, in casu Samsung, heeft een contractuele relatie met bpost en is de begunstigde op een eventuele schadevergoeding conform de algemene voorwaarden van bpost van toepassing op het gekozen product.U hebt als klant een contractuele relatie met Samsung.Het is Samsung dat met u hiervoor een regeling dient te treffen.Met vriendelijke groeten,PhilippeCustomer Service Expert[THREAD ID:1-MV6XK3Q]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform