Mijn geld wordt niet vrijgegeven uit mijn portefeuille
Aard van probleem:
AndereKlacht
E. D.
Naar: VINTED
Goedendag, Mijn vinted account is een tijdje geleden door jullie beperkt geweest.Eerste keer hebben jullie de beperking opgeheven en jullie geëxcuseerd omdat het blijkbaar een misverstand wasMaar 2 dagen erna is mijn account weer beperkt geweest door jullie, Toen ik hierop reageerde was jullie uitleg dat het tot 5 werkdagen kon duren om het account te analyserenEn dat ik me geen zorgen moest maken om mijn account.. en julli mij hiervan op de hoogte gingen brengen Maar we zijn nu 2 weken verderVinted support team reageert niet op mijn berichten, ook kan ik niet aan mijn saldo om het te laten uitbetalen op mijn rekening nummerIk heb op Google ook gelezen dat er heel veel slachtoffers zijn die hun geld op hun portefeuille niet meer vrij krijgen of hun account zomaar beperkt of permanent geblokkeerd wordt!Dit kan niet de bedoeling zijn, • ik heb verschillende keren gevraagd om meer informat over de reden van de beperkingDeze heb ik tot op heden niet gehadIk ben genoodzaakt om mijn klacht via deze platform te doen..Graag hoogdringend een antwoord
Berichten (21)
VINTED
Naar: E. D.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: E. D.
Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted
E. D.
Naar: VINTED
Ik ben al 2 weken aan het zoeken achten op een antwoordJullie blokkeren de accountant zonder enige infoIk weet biet eens waarvoor dat mijn account beperkt is en waarom ik mijn saldo niet op mijn rekening kan zetten..En als ik op internet google zie ik dat ik niet de enige ben…Graag de nodige zo snel mogelijk te doen voor ik verdere juridische stappen neem
VINTED
Naar: E. D.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: E. D.
Hi there, Thank you for reaching out to us. In order to help you, please give us more information about your issue. If necessary, please attach screenshots. The more information you provided us, the faster we can help you. Also, send us the emailor username linked to the Vinted account. Please get back to us within 24 hours, or else we will consider the issue as solved. Speak to you soon, Guillermo Vinted
E. D.
Naar: VINTED
Ik heb het probleem hierboven al vermeld.Mijn account is beperkt of geblokkeerd zonder reden an ik heb dus geen toegang tot mijn account en portefeuille . Ik heb verschillende keren contact willen leggen via vinted maar helaas worden mijn berichten constant genegeerdMijn mailadres is kayra.kiroglu@spectrumstudent.beGraag de nodige te doen om mijn account te herstellen en mijn saldo op mijn vinted account vrij te geven..Alvast bedankt
VINTED
Naar: E. D.
Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: E. D.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: E. D.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: E. D.
Bonjour,Merci de nous avoir contactés.Il semblerait que vous nous ayez déjà informé de ce problème. Nous sommes en train de traiter votre demande, et nous répondrons à votre message initial le plus rapidement possible.Pour le moment, sachez que vous n'avez pas besoin de nous signaler le meme problème une nouvelle fois. Attendez simplement notre réponse cela nous permettra de résoudre le problème beaucoup plus rapidement. Nous vous remercions pour votre patience !Bien à vous,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: E. D.
Hello there,Thanks for getting in touch. We would like to inform you that your account has been blocked by mistake. Please accept our apologies.Please note that your account has now been unblocked and you can continue using Vinted.Thank you for understandingAiste Team Vinted
E. D.
Naar: VINTED
Bedankt voor je antwoord , Het was onterecht en Dat heb ik al verschillende keren moeten melden maar helaas kreeg ik geen reactie van vintedIl had ook gebooste artikelen waarvoor ik extra had betaaldDie zijn ondertussen ook voor niks uit mijn portomoneeGaan jullie dit nog compenseren
VINTED
Naar: E. D.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: E. D.
Hey!Bedankt voor je berichtje.Het lijkt erop dat we dit probleem al hebben ontvangen. We zijn ermee bezig en komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord.Het is niet nodig om dit probleem opnieuw te melden - wacht zo geduldig mogelijk op ons antwoord, zodat wij ondertussen het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.Bedankt voor je geduld!Het Vinted-team
VINTED
Naar: E. D.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: E. D.
Hi, This message confirms that we received your email.The answer to your request will be sent to your email address.Yours sincerely,Nick Team Vinted
VINTED
Naar: E. D.
Hi again,Thank you for getting in touch with us.It looks like you have already informed us about this specific issue. We are currently working on it, and we will reply to your initial inquiry as soon as we can.For now, you don't need to notify us about the same issue again. Just wait for our response '” this will help us solve your problem much faster. We thank you for your patience!Best regards,Team Vinted
VINTED
Naar: E. D.
Hi, Je hebt recentelijk contact opgenomen met het Vinted Community Support team.Beoordeel de prestaties van ons team: s:www.vinted.nl/hcf/68781650/1711361331/a889646dffb46118efbe8dead132078eHet ontvangen van jouw feedback is voor ons de enige manier om te verbeteren, dus wees alsjeblieft eerlijk.Het Vinted Team
E. D.
Naar: VINTED
Ik wordt nog herhaaldelijk zonder enige reden beperkt in mijn account en na enkele uren excuseert vinted wich en wordt mijn beperking opgeheven Maar na enkele dagen is het weer van het zelfde Het is echt niet meer te doen met vintedIs niet meer leuk
VINTED
Naar: E. D.
Bonjour,Ceci est un message automatique.Nous accusons bonne réception de votre message et nous vous répondrons dans les prochaines 48h. Nous vous prions de ne pas répondre à ce message et de ne pas faire de nouvelles demandes sur le meme sujet, car cela obstruerait le système et nous prendrait plus de temps à vous répondre.Merci pour votre compréhension.Cordialement,L'équipe Vinted
VINTED
Naar: E. D.
Hi again,Thank you for getting in touch with us.It looks like you have already informed us about this specific issue. We are currently working on it, and we will reply to your initial inquiry as soon as we can.For now, you don't need to notify us about the same issue again. Just wait for our response '” this will help us solve your problem much faster. We thank you for your patience!Best regards,Team Vinted
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten