Terug

Mijn emails worden genegeerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. P.

Naar: KREFEL

20/08/2019

Beste, meer dan een week geleden stuurde ik een email naar hun 'klantendienst' (-> datgene wat men daar een 'klantendienst' noemt), echter wordt die gewoon genegeerd. Zelfs na nog drie bijkomende mails krijg ik geen gehoor.Bellen naar hun klantendienst heeft me bijna 20 euro en een uur van mijn tijd gekost -> NOG STEEDS geen gehoor !Ik had graag een SIMPEL antwoord op mijn vraag die ik stelde in mijn eerste mail naar hun 'mail.box@krefel', waar ik volgens hen 'het antwoord vind op vele vragen'. Van hypocrisie gesproken.Ik wil weten of het ECHT te veel gevraagd is om van hen gehoor te krijgen, of hoe zit het daar bij hen ???Bedrijven zoals hen verdienen gewoon geen bal respect, want ze geven het ook niet aan hun 'klanten'. Wat een ongelooflijke schande, en onbeschofte bedoening. Vandaar dat ik ook gewoon onbeschoft terug doe hoor. Wat denken die onmensen daar wel niet ? !Antwoord AUB !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Berichten (10)

A. P.

Naar: KREFEL

20/08/2019

En ik had graag de telefookost terug, die OOK voor niets is !Geld incasseren dat kan iedereen ongelooflijk goed tegenwoordig, maar effectief leveren wat wordt beloofd, zoals een klantenSERVICE, DAT IS teveel.

KREFEL

Naar: A. P.

20/08/2019

Beste Klant,Wij danken u voor uw email en behandelen deze zo snel als mogelijk.Wist u dat u op onze website www.krefel.be het antwoord kan vinden op vele vragen?Bedankt voor uw vertrouwen.Krëfel Customer CareCher Client,Nous vous remercions pour votre email. Nous vous recontacterons très prochainement.Savez-vous que vous pouvez déjà trouver la plupart des réponses à vos questions sur www.krefel.be?Merci pour votre confiance.Krëfel Customer CareIn response to:Klacht: Mijn emails worden genegeerd (CPTBE00711929-46)klachtenbox to:customercare20/08/2019 16:03

A. P.

Naar: KREFEL

20/08/2019

in bijlage de mail, voor het geval dat dat ook nog wordt ontkent !

KREFEL

Naar: A. P.

20/08/2019

Beste Klant,Wij danken u voor uw email en behandelen deze zo snel als mogelijk.Wist u dat u op onze website www.krefel.be het antwoord kan vinden op vele vragen?Bedankt voor uw vertrouwen.Krëfel Customer CareCher Client,Nous vous remercions pour votre email. Nous vous recontacterons très prochainement.Savez-vous que vous pouvez déjà trouver la plupart des réponses à vos questions sur www.krefel.be?Merci pour votre confiance.Krëfel Customer CareIn response to:Klacht: Mijn emails worden genegeerd (CPTBE00711929-46)klachtenbox to:customercare20/08/2019 16:05ANDY PEDROSA

KREFEL

Naar: A. P.

20/08/2019

Beste Klant,Wij danken u voor uw email en behandelen deze zo snel als mogelijk.Wist u dat u op onze website www.krefel.be het antwoord kan vinden op vele vragen?Bedankt voor uw vertrouwen.Krëfel Customer CareCher Client,Nous vous remercions pour votre email. Nous vous recontacterons très prochainement.Savez-vous que vous pouvez déjà trouver la plupart des réponses à vos questions sur www.krefel.be?Merci pour votre confiance.Krëfel Customer CareIn response to:Klacht: Mijn emails worden genegeerd (CPTBE00711929-46)klachtenbox to:customercare20/08/2019 16:10ANDY PEDROSA

KREFEL

Naar: A. P.

21/08/2019

Beste Klant,Wij danken u voor uw email en behandelen deze zo snel als mogelijk.Wist u dat u op onze website www.krefel.be het antwoord kan vinden op vele vragen?Bedankt voor uw vertrouwen.Krëfel Customer CareCher Client,Nous vous remercions pour votre email. Nous vous recontacterons très prochainement.Savez-vous que vous pouvez déjà trouver la plupart des réponses à vos questions sur www.krefel.be?Merci pour votre confiance.Krëfel Customer CareIn response to:Klacht: Mijn emails worden genegeerd (CPTBE00711929-46)klachtenbox to:customercare20/08/2019 16:03

KREFEL

Naar: A. P.

21/08/2019

Beste Klant,Wij danken u voor uw email en behandelen deze zo snel als mogelijk.Wist u dat u op onze website www.krefel.be het antwoord kan vinden op vele vragen?Bedankt voor uw vertrouwen.Krëfel Customer CareCher Client,Nous vous remercions pour votre email. Nous vous recontacterons très prochainement.Savez-vous que vous pouvez déjà trouver la plupart des réponses à vos questions sur www.krefel.be?Merci pour votre confiance.Krëfel Customer CareIn response to:Klacht: Mijn emails worden genegeerd (CPTBE00711929-46)klachtenbox to:customercare20/08/2019 16:05ANDY PEDROSA

KREFEL

Naar: A. P.

21/08/2019

Beste Klant,Wij danken u voor uw email en behandelen deze zo snel als mogelijk.Wist u dat u op onze website www.krefel.be het antwoord kan vinden op vele vragen?Bedankt voor uw vertrouwen.Krëfel Customer CareCher Client,Nous vous remercions pour votre email. Nous vous recontacterons très prochainement.Savez-vous que vous pouvez déjà trouver la plupart des réponses à vos questions sur www.krefel.be?Merci pour votre confiance.Krëfel Customer CareIn response to:Klacht: Mijn emails worden genegeerd (CPTBE00711929-46)klachtenbox to:customercare20/08/2019 16:10ANDY PEDROSA

A. P.

Naar: KREFEL

21/08/2019

Geachte Krefel : U bent VOL VAN LARIE en APEKOOL, met uw onnozele automatische HYPOCRIETE berichten die niet eens de waarheid spreken. Ik geloof er niets meer van dat er iemand 'bezig' is met het behandelen van mijn vraag -> dan duurde het geen week, met wel 15 keer opnieuw dezelfde automatische mail. Zulke mails zijn een regelrechte BELEDIGING voor uw klanten, heeft U daar al eens bij stilgestaan ????Ik wacht nu al meer dan een week, en nog steeds NIETS. Weet je wat ? IK KOOP WEL ELDERS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Steek die magnetron waar de zon niuet schijnt. Dag en bedankt )

KREFEL

Naar: A. P.

21/08/2019

Beste Klant,Wij danken u voor uw email en behandelen deze zo snel als mogelijk.Wist u dat u op onze website www.krefel.be het antwoord kan vinden op vele vragen?Bedankt voor uw vertrouwen.Krëfel Customer CareCher Client,Nous vous remercions pour votre email. Nous vous recontacterons très prochainement.Savez-vous que vous pouvez déjà trouver la plupart des réponses à vos questions sur www.krefel.be?Merci pour votre confiance.Krëfel Customer CareIn response to:Klacht: Mijn emails worden genegeerd (CPTBE00711929-46)klachtenbox to:customercare21/08/2019 21:26ANDY PEDROSA


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform