Terug

mijn eindfactuur gas Niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: TotalEnergies

20/02/2024

Beste,ik kreeg mijn eindfactuur elektriciteit van januari 2023-2024 een teruggave ,mijn factuur gas bleef uit (ook een teruggave volgen mijn cijfers) dus ik neem met totalEnergie contact met de vraag waar blijft mijn eindafrekening ,een probleem die eerst bij fluvius lag toen ik zei ik heb dit bekeken en alles lijkt te kloppen was dit inderdaad zo volgens hen ,het ligt aan de overheid. Daar kunnen zij niets aan doen jammer. Op mijn vraag wanneer zal dit opgelost geraken ...zeer jammer maar daar hebben ze geen zicht op.Ik betaal altijd mijn rekeningen en met mijn verbruik is zeer milieu bewust daarom waarschijnlijk onze goede cijfers qua verbruik. Ik wil graag ons zuurverdiende centen terug ,fluvius is in orde het probleem is TotalEnergies. graag had ik het teveel betaalde geld aan voorschotten terug. Ik schrijf omdat de reviews van deze maatschappij zeer erg zijn mensen wachten maanden, ik wil een ander leverancier nadat we onze gas eindafrekening gekregen hebben. We hebben screenshots van elke chat

Berichten (1)

TotalEnergies

Naar: J. D.

26/02/2024

Uw Referentie: E222129099Dag Sandra Ameel,Naar aanleiding van het contact met onze klantendienst, stuur ik u een e-mail over de afrekening van gas.Allereerst bedankt voor uw geduld bij het behandelen van uw vraag. Onze excuses voor het ongemak!De afrekening van gas kunnen we momenteel niet opstellen, omdat we een probleem ondervinden met berekening van de distributiekosten op het verbruik. We hebben alle gegevens van alle diensten goed ontvangen, maar het technisch probleem bevindt zich bij ons intern. Onze dienst IT werkt aan een oplossing. Momenteel kunnen we u geen datum geven tegen wanneer het opgelost is. Uiteraard, doen we ons best om het zo snel mogelijk op te lossen. Zodat de afrekening ook van de eerste keer correct is.Maak u geen zorgen, zodra het technisch probleem is opgelost, gaat alles automatisch en ontvangt u de afrekening op de gebruikelijke manier.Onze klantendienst blijft beschikbaar voor bijkomende informatie via onze contactpagina:s:totalenergies.be/nlarticulieren/hulp-en-contact/veelgestelde-vragen.Weet dat u altijd terecht kunt op MyTotalEnergies, uw persoonlijke klantenzone op onze website.Hartelijk dank voor uw vertrouwen!Met vriendelijke groeten,RoelCustomer Services TotalEnergiesTotalEnergies Power and Gas BelgiumRue Saint-Laurent 54 4000 Liège - BELGIQUEwww.totalenergies.beCONFIDENTIALITÉ. Ce courrier électronique (y compris ses éventuelles pièces jointes) peut contenir des informations susceptibles d'être confidentielles. Il ne peut être utilisé autrement que pour la finalité pour laquelle il a été envoyé. Au cas où il ne vous serait pas destiné, merci de le supprimer et d'en avertir immédiatement l'expéditeur.CONFIDENTIALITY. This email (including attachments, if any) may contain confidential information. It may not used for purpose other than that for which it has been sent. If you are not the intended recipient, please delete it and notify the sender immediately.--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- ref:!00D0Y033WA3.!5000805MaWeG:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform