Uw Referentie: E222129099Dag Sandra Ameel,Naar aanleiding van het contact met onze klantendienst, stuur ik u een e-mail over de afrekening van gas.Allereerst bedankt voor uw geduld bij het behandelen van uw vraag. Onze excuses voor het ongemak!De afrekening van gas kunnen we momenteel niet opstellen, omdat we een probleem ondervinden met berekening van de distributiekosten op het verbruik. We hebben alle gegevens van alle diensten goed ontvangen, maar het technisch probleem bevindt zich bij ons intern. Onze dienst IT werkt aan een oplossing. Momenteel kunnen we u geen datum geven tegen wanneer het opgelost is. Uiteraard, doen we ons best om het zo snel mogelijk op te lossen. Zodat de afrekening ook van de eerste keer correct is.Maak u geen zorgen, zodra het technisch probleem is opgelost, gaat alles automatisch en ontvangt u de afrekening op de gebruikelijke manier.Onze klantendienst blijft beschikbaar voor bijkomende informatie via onze contactpagina:s:totalenergies.be/nlarticulieren/hulp-en-contact/veelgestelde-vragen.Weet dat u altijd terecht kunt op MyTotalEnergies, uw persoonlijke klantenzone op onze website.Hartelijk dank voor uw vertrouwen!Met vriendelijke groeten,RoelCustomer Services TotalEnergiesTotalEnergies Power and Gas BelgiumRue Saint-Laurent 54 4000 Liège - BELGIQUEwww.totalenergies.beCONFIDENTIALITÉ. Ce courrier électronique (y compris ses éventuelles pièces jointes) peut contenir des informations susceptibles d'être confidentielles. Il ne peut être utilisé autrement que pour la finalité pour laquelle il a été envoyé. Au cas où il ne vous serait pas destiné, merci de le supprimer et d'en avertir immédiatement l'expéditeur.CONFIDENTIALITY. This email (including attachments, if any) may contain confidential information. It may not used for purpose other than that for which it has been sent. If you are not the intended recipient, please delete it and notify the sender immediately.--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- ref:!00D0Y033WA3.!5000805MaWeG:ref