Terug

Mijn edenred kaart

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. G.

Naar: Edenred Belgium

01/02/2024

Dit is mijn fout niet en nog steeds zeer arogant en onbeleefd!

Berichten (2)

Edenred Belgium

Naar: I. G.

01/02/2024

Hallo,Bedankt, we hebben uw vraag goed ontvangen (2228070).We doen er alles aan om ze binnen twee werkdagen te beantwoorden. Misschien kunnen deze artikelen u helpen? Laat ons zeker weten of dat zo is, door op het knopje te drukken!Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?----------------------------------------------Ik heb mijn Edenred-kaart niet ontvangens:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/115001302849?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIyMjgwNzAsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIyMTM3NzMyNzE4MjI1LCJhcnRpY2xlcyI6WzExNTAwMTMwMjg0OSwzNjAwMDM2OTQyMTgsMjEzMjEzODQ1XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTcwOTM3NjE4M30.jssDLQS3M2BmhIz3__KRFFoYhDVS8fvXgjg-3BvF95IJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/115001302849?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIyMjgwNzAsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIyMTM3NzMyNzE4MjI1LCJhcnRpY2xlcyI6WzExNTAwMTMwMjg0OSwzNjAwMDM2OTQyMTgsMjEzMjEzODQ1XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTcwOTM3NjE4M30.jssDLQS3M2BmhIz3__KRFFoYhDVS8fvXgjg-3BvF95I----------------------------------------------Ik krijg de melding 'systeemfout' of 'saldo ontoereikend' wanneer ik met mijn Edenred-kaart probeer te betalen.s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/360003694218?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIyMjgwNzAsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIyMTM3NzMyNzE4MjI1LCJhcnRpY2xlcyI6WzExNTAwMTMwMjg0OSwzNjAwMDM2OTQyMTgsMjEzMjEzODQ1XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTcwOTM3NjE4M30.jssDLQS3M2BmhIz3__KRFFoYhDVS8fvXgjg-3BvF95IJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/360003694218?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIyMjgwNzAsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIyMTM3NzMyNzE4MjI1LCJhcnRpY2xlcyI6WzExNTAwMTMwMjg0OSwzNjAwMDM2OTQyMTgsMjEzMjEzODQ1XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTcwOTM3NjE4M30.jssDLQS3M2BmhIz3__KRFFoYhDVS8fvXgjg-3BvF95I----------------------------------------------Ik heb mijn maaltijdcheques nog niet ontvangen?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/213213845?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIyMjgwNzAsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIyMTM3NzMyNzE4MjI1LCJhcnRpY2xlcyI6WzExNTAwMTMwMjg0OSwzNjAwMDM2OTQyMTgsMjEzMjEzODQ1XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTcwOTM3NjE4M30.jssDLQS3M2BmhIz3__KRFFoYhDVS8fvXgjg-3BvF95IJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/213213845?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIyMjgwNzAsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIyMTM3NzMyNzE4MjI1LCJhcnRpY2xlcyI6WzExNTAwMTMwMjg0OSwzNjAwMDM2OTQyMTgsMjEzMjEzODQ1XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTcwOTM3NjE4M30.jssDLQS3M2BmhIz3__KRFFoYhDVS8fvXgjg-3BvF95I----------------------------------------------Met vriendelijke groeten,Het Edenred Support-teamCet e-mail provient de ERBE - carduser.

Edenred Belgium

Naar: I. G.

01/02/2024

Hallo,We hopen dat we uw vraag naar behoren beantwoord hebben (ref.: 2228070) en beschouwen uw vraag daarmee als afgesloten.Hebt u toch nog een opmerking? Beantwoord dan simpelweg deze e-mail.Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam----------------------------------------------Katrien LANCKMAN, 1 feb 2024 12:45 CETBeste Ilyas,Uw klacht werd ondertussen beantwoord via de aanvraag CPTBE01962590-86.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Edenred - Support TeamEen andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken.Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide----------------------------------------------Klachtenbox, 1 feb 2024 11:42 CET Klacht - Mijn edenred kaart - (CPTBE01962599-95) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[LDJ0WE-1GN9J] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[LDJ0WE-1GN9J]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform