Hallo,Bedankt, we hebben uw vraag goed ontvangen (2228070).We doen er alles aan om ze binnen twee werkdagen te beantwoorden. Misschien kunnen deze artikelen u helpen? Laat ons zeker weten of dat zo is, door op het knopje te drukken!Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?----------------------------------------------Ik heb mijn Edenred-kaart niet ontvangens:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/115001302849?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIyMjgwNzAsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIyMTM3NzMyNzE4MjI1LCJhcnRpY2xlcyI6WzExNTAwMTMwMjg0OSwzNjAwMDM2OTQyMTgsMjEzMjEzODQ1XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTcwOTM3NjE4M30.jssDLQS3M2BmhIz3__KRFFoYhDVS8fvXgjg-3BvF95IJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/115001302849?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIyMjgwNzAsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIyMTM3NzMyNzE4MjI1LCJhcnRpY2xlcyI6WzExNTAwMTMwMjg0OSwzNjAwMDM2OTQyMTgsMjEzMjEzODQ1XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTcwOTM3NjE4M30.jssDLQS3M2BmhIz3__KRFFoYhDVS8fvXgjg-3BvF95I----------------------------------------------Ik krijg de melding 'systeemfout' of 'saldo ontoereikend' wanneer ik met mijn Edenred-kaart probeer te betalen.s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/360003694218?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIyMjgwNzAsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIyMTM3NzMyNzE4MjI1LCJhcnRpY2xlcyI6WzExNTAwMTMwMjg0OSwzNjAwMDM2OTQyMTgsMjEzMjEzODQ1XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTcwOTM3NjE4M30.jssDLQS3M2BmhIz3__KRFFoYhDVS8fvXgjg-3BvF95IJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/360003694218?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIyMjgwNzAsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIyMTM3NzMyNzE4MjI1LCJhcnRpY2xlcyI6WzExNTAwMTMwMjg0OSwzNjAwMDM2OTQyMTgsMjEzMjEzODQ1XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTcwOTM3NjE4M30.jssDLQS3M2BmhIz3__KRFFoYhDVS8fvXgjg-3BvF95I----------------------------------------------Ik heb mijn maaltijdcheques nog niet ontvangen?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/213213845?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIyMjgwNzAsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIyMTM3NzMyNzE4MjI1LCJhcnRpY2xlcyI6WzExNTAwMTMwMjg0OSwzNjAwMDM2OTQyMTgsMjEzMjEzODQ1XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTcwOTM3NjE4M30.jssDLQS3M2BmhIz3__KRFFoYhDVS8fvXgjg-3BvF95IJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/213213845?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIyMjgwNzAsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIyMTM3NzMyNzE4MjI1LCJhcnRpY2xlcyI6WzExNTAwMTMwMjg0OSwzNjAwMDM2OTQyMTgsMjEzMjEzODQ1XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTcwOTM3NjE4M30.jssDLQS3M2BmhIz3__KRFFoYhDVS8fvXgjg-3BvF95I----------------------------------------------Met vriendelijke groeten,Het Edenred Support-teamCet e-mail provient de ERBE - carduser.