Terug

Mijn edenred kaart

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. G.

Naar: Edenred Belgium

01/02/2024

ik bestelde mijn maaltijdcheque kaart via edenred ik heb bijna 1 maand lang moeten wachten en nu komt er een email naar mij dat adres verkeerd is en dat mijn kaart terug is gestuurd ik heb mijn adres aangepast maar ik moet weer 1 maand wachten wat 2 maande gaat zijn in totaal ik heb edenred gebeld en mijn situatie verteld maar die hebben mij niet geholpen en ik moet 1 maand wachten ik ben niet gelukkig ermee

Berichten (2)

Edenred Belgium

Naar: I. G.

01/02/2024

Hallo,Bedankt, we hebben uw vraag goed ontvangen (2228037).We doen er alles aan om ze binnen twee werkdagen te beantwoorden. Misschien kunnen deze artikelen u helpen? Laat ons zeker weten of dat zo is, door op het knopje te drukken!Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?----------------------------------------------Ik heb mijn Edenred-kaart niet ontvangens:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/115001302849?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIyMjgwMzcsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIyMTM3Mzc3OTcwNDQ5LCJhcnRpY2xlcyI6WzExNTAwMTMwMjg0OSwyMTI2MjEzMjksMjEzMjEzODQ1XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTcwOTM3NTU0NX0.MsC7SCDCq23Oi0xKUV5G-gJOfCMJwKBb1R_ckCSs-jMJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/115001302849?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIyMjgwMzcsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIyMTM3Mzc3OTcwNDQ5LCJhcnRpY2xlcyI6WzExNTAwMTMwMjg0OSwyMTI2MjEzMjksMjEzMjEzODQ1XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTcwOTM3NTU0NX0.MsC7SCDCq23Oi0xKUV5G-gJOfCMJwKBb1R_ckCSs-jM----------------------------------------------Ik ken mijn wachtwoord en/of gebruikersnaam niet meers:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/212621329?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIyMjgwMzcsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIyMTM3Mzc3OTcwNDQ5LCJhcnRpY2xlcyI6WzExNTAwMTMwMjg0OSwyMTI2MjEzMjksMjEzMjEzODQ1XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTcwOTM3NTU0NX0.MsC7SCDCq23Oi0xKUV5G-gJOfCMJwKBb1R_ckCSs-jMJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/212621329?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIyMjgwMzcsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIyMTM3Mzc3OTcwNDQ5LCJhcnRpY2xlcyI6WzExNTAwMTMwMjg0OSwyMTI2MjEzMjksMjEzMjEzODQ1XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTcwOTM3NTU0NX0.MsC7SCDCq23Oi0xKUV5G-gJOfCMJwKBb1R_ckCSs-jM----------------------------------------------Ik heb mijn maaltijdcheques nog niet ontvangen?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/213213845?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIyMjgwMzcsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIyMTM3Mzc3OTcwNDQ5LCJhcnRpY2xlcyI6WzExNTAwMTMwMjg0OSwyMTI2MjEzMjksMjEzMjEzODQ1XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTcwOTM3NTU0NX0.MsC7SCDCq23Oi0xKUV5G-gJOfCMJwKBb1R_ckCSs-jMJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/213213845?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjpudWxsLCJ0aWNrZXRfaWQiOjIyMjgwMzcsImRlZmxlY3Rpb25faWQiOjIyMTM3Mzc3OTcwNDQ5LCJhcnRpY2xlcyI6WzExNTAwMTMwMjg0OSwyMTI2MjEzMjksMjEzMjEzODQ1XSwidG9rZW4iOm51bGwsImV4cCI6MTcwOTM3NTU0NX0.MsC7SCDCq23Oi0xKUV5G-gJOfCMJwKBb1R_ckCSs-jM----------------------------------------------Met vriendelijke groeten,Het Edenred Support-teamCet e-mail provient de ERBE - carduser.

Edenred Belgium

Naar: I. G.

01/02/2024

Hallo,We hopen dat we uw vraag naar behoren beantwoord hebben (ref.: 2228037) en beschouwen uw vraag daarmee als afgesloten.Hebt u toch nog een opmerking? Beantwoord dan simpelweg deze e-mail.Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam----------------------------------------------Katrien LANCKMAN, 1 feb 2024 12:36 CETBeste Ilyas,Uw kaart was ons inderdaad teruggestuurd door Bpost wegens een verkeerd adres. Ter info, het adres dat gelinkt is aan uw profiel is het adres dat ons wordt meegegeven door de werkgever of door de kaarthouder zelf bv. bij het blokkeren van een kaart en het valideren van de kaartbestelling.U heeft 2 keer met onze Klantendienst contact gehad en jammer genoeg heeft de laatste medewerker een foutje gemaakt en had deze niet gezien dat er voor de kaart die ons was teruggestuurd al een aanvraag was ingegeven om deze opnieuw te laten verzenden met de post. Hij heeft hierdoor een nieuwe kaart besteld. Deze nieuwe kaart is ondertussen wel al in aanmaak. De productie neemt een paar dagen in beslag en als alles goed verloopt met Bpost zou de kaart daarna binnen een paar dagen bij u thuis moeten toekomen. Graag geef ik mee dat in 95% van de gevallen de kaarten wel degelijk door Bpost binnen de paar dagen geleverd worden.Uiteraard indien we over een verkeerd adres beschikken, dan is het normaal dat de kaart niet toekomt en het dus langer kan duren.Ik heb er alle vertrouwen in dat indien de diensten van Bpost correct werken, u dus zeker geen maand zult moeten wachten om uw kaart in ontvangst te nemen en uw saldo te kunnen gebruiken.Mocht u hierbij nog bijkomende vragen hebben, aarzel dan zeker niet mij dit per kerende te laten weten.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Edenred - Support TeamEen andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken.Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide----------------------------------------------Klachtenbox, 1 feb 2024 11:32 CET Klacht - Mijn edenred kaart - (CPTBE01962590-86) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[9XL46D-MDP7R] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[9XL46D-MDP7R]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform