Beste (We zijn vandaag 3/7/ 2023)ik heb met jullie een easy 3 vast contract van 1/8/2020 tot en met 31/7/2023.1) op mijn slotafrekening van 8/2/2023 werd mijn contract niet nageleefd en heb ik een verkeerde afrekening2)a) ik belde hierover reeds 6 tot 8x met Engie (telkens 50 minuten wachten en dan mensen aan telefoon die geen oplossing bieden en altijd maar beloftes doen, zonder resultaat2)b) ik schreef ook reeds verschillende berichten in uw portaal maar daar wordt ook niet op geantwoord door jullie3) daarom schreef ik op 23/2/2023 een aangetekend schrijven naar jullie waarop ik nooit antwoord kreeg4) Blijkbaar hebben jullie geen tijd om jullie trouwe klanten te helpen of antwoorden maar wel om emails met reclame te sturen ???5) bovendien kreeg ik van jullie op 17/5/2023 een mail waarin staat dat ik een flow contract heb vanaf 1/7/2023......DUS BLIJKBAAR DAAR HEBBEN JULLIE ook tijd voor i.p.v. rekening te houden met wat ik reeds sinds Februari vraag6) op deze mail schreef ik nogmaals een aangetekende brief op 24/5/2023 waarop jullie het terug niet nodig vinden om te antwoorden7) Ik wil dat mijn easy 3 contract tot en met 31/7/2023 gerespecteerd wordt . 8) ik wil dan ook onmiddellijk een correcte herberekening van mijn slotfactuur van februari 2023 en ook de bevestiging dat tot en met 31/7/2023 mijn easy 3 contract gerespecteerd wordt.