Terug

Mijn bankkaart geblokkeerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. C.

Naar: Argenta Bank

19/07/2019

Ik wou een betaling doen en mijn inloggegevens werden niet meer aanvaard,want mijn bankkaart was geblokkeerd.Ik heb 4 keer naar 03 285 59 59 gebeld om de kaart te deblokkeren.Bij de 4é telefoon vertelde men mij dat mijn kaart die geldig tot 19/08/2019 vandaag werd geblokkeerd omdat een nieuwe bankkaart vandaag werd geactiveerd via een bankautomaat.Men vroeg me of ik die nieuwe kaart had geactiveerd en ik kon alleen maar zeggen dat ik nog geen nieuwe kaart had gekregen of gezien en de hele dag niet buiten was geweest en zeker de nieuwe kaart niet had geactiveerd.Voor de veiligheid gingen ze de nieuwe kaart deactiveren en me een brief sturen met een pincode en de instructies die ik moest volgen,en dan gingen ze me een nieuwe bankkaart sturen.Ik zou de brief dinsdag met de post ontvangen en enkele dagen daarna de nieuwe bankkaart.EN ondertussen is mijn geld geblokkeerd zou ik er maar aankunnen na 8 werkdagen.IK vind dit schandalig en denk dat jullie daar ook niets aan kunnen doen.Mijn bankkaartnummer is 67039731207966007 en bankrekening is BE84973120796659 en de vervaldatum is 19/08/2019 bij Argenta.Dank bij voorbaat voor eventuele hulp.Ceurvelts Henri


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform