Geachte heer,Wij hebben je bericht goed ontvangen.Bij nazicht van je dossier stellen wij vast dat je op 19/01/2023 gecontacteerd werd door onze diensten met het voorstel een proefabonnement te nemen bij onze consumentenorganisatie.Je ging hiermee akkoord en naar aanleiding van je inschrijving kreeg je van ons een bevestigingsbrief toegestuurd op 21/01/2023. In deze brief kreeg je een overzicht van onze abonnementsvoorwaarden alsook de voorwaarden tot stopzetting van het lidmaatschap.Er zijn geen welkomstgeschenken bij een telefonische registratie.Omdat je abonnement gestopt is sinds augustus 2023, zijn we jammer genoeg ook niet meer in de mogelijkheid om je nog een welkomstgeschenk te laten bezorgen. Je abonnement werd gestopt omdat we sinds april 2023 je abonnementsbijdragen niet meer ontvingen. Je bank gaf hiervoor als reden de code MS03. (Voor meer inlichtingen hierover kan je steeds terecht bij je bank). Hierdoor ontvingen wij de maanden april, mei, juni, juli en augustus niet, een totaalbedrag van Eur54,20. Normaal gezien, ontving je hierover een schrijven per post met een overschrijvingsformulier.We hopen je hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben.Twijfel niet om ons te contacteren als je nog vragen hebt over je inschrijving. Je kan onze abonnementendienst elke werkdag bereiken op het nummer 025423300. (Maandag tot en met donderdag van 9.00 tot 12.30 uur en van 13.00 tot 17.00 uur, vrijdag tot 16.00 uur.)Met vriendelijke groet,Abonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.