Terug

Mijn aankoop werd geannuleerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: FNAC BELGIUM

11/12/2023

Beste Ik kocht op 11/11 (2) bluetooth speakers aan op de website van Fnac deze stonden in promo door de black friday deals . Mijn aankoop werd bevestigd en ik ging deze ontvangen tussen 29&30 november. Mijn bestelling kwam echter niet toe en ik nam telefonisch met hen contact op daar werd ik afgescheept met de melding dat ze een foute prijs hadden vermeld waardoor ik geen recht heb op mijn aankoop . Zelfs een eventuele schadevergoeding was niet aan de orde? Kan dit zomaar ? Als ik in de winkel iets koop en hij scant duurder krijg ik het ook aan de prijs die vermeld staat op het product .... Ik deed de aankoop door de black friday deals , die in mijn ogen nu gewoon een truc zijn om daar te bestellen .

Berichten (6)

S. V.

Naar: FNAC BELGIUM

28/12/2023

Ik kreeg nog steeds geen reactie van jullie? Is dit jullie aanpak bij ontevreden klanten?

FNAC BELGIUM

Naar: S. V.

29/12/2023

Beste,Bedankt voor u schrijven, hoewel we de situatie betreuren, kunnen we deze bestelling niet verwerken.Naar aanleiding voor dit ongemak heeft u als klant dan ook van ons reeds een commerciele geste verkregen in de vorm van een promo code ter waarde van 10 euro, wij blijven dan ook als bedrijf bij ons standpunt.Hopend op uw begrip,Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be

S. V.

Naar: FNAC BELGIUM

29/12/2023

Beste Ik werd niet op de hoogte gebracht dat mijn bestelling geannuleerd werd, ook de commerciële geste heb ik niet ontvangen....

FNAC BELGIUM

Naar: S. V.

02/01/2024

Beste,Bedankt voor uw mail.We bevestigen dat een terugbetaling reeds uitgevoerd werd deels op uw bankrekening die eindigt met:4162.De deel dat betaald werd met een cadeaubon heeft u ook teruggekregen in vorm van een cadeaubon.U kan dit bedrag terugvinden onder: mijn bestellingen -- cadeaubon.Deze cadeaubon kan gebruikt worden bij de betaling van een bestelling door als betaalmethode te kiezen voor de optie Cadeaubon dan Mijn Fnac.be cadeaubonnen.Voor wat de comerciele geste betreft zou u een mail moeten ontvangen hebben met uw exclusive kortingscode. Wij raden u aan om uw spams te bekijken.Nogmaals onze excuses voor dit ongemak.Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be

S. V.

Naar: FNAC BELGIUM

03/01/2024

Beste,Ik heb de exclusieve korting niet ontvangen MVGSarah

FNAC BELGIUM

Naar: S. V.

03/01/2024

Beste,Bedankt voor uw mail.Deze kortingscode heeft u normaal gezien via een mail ontvangen eind november.Ik zal anders om het gemakkelijker te maken het bedrag van Eur10,00 uitzonderlijk toevoegen op het saldo van uw Fnac.be account.U kan deze cadeaubon gebruiken bij de betaling van een bestelling door als betaalmethode te kiezen voor de optie Cadeaubon dan Mijn Fnac.be cadeaubonnen.Alvast bedankt voor uw medewerking !Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform