Terug

mijn aangetekende brief is spoorloos

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. H.

Naar: bpost

31/08/2022

mijn aangetekend formulier met de barcode RF118511798BE is op 24 augustus afgegeven bij bpost in Maasmechelen en online staat na een week nog steeds alleen dat het is afgegeven . kosten 60 euro ! omdat wij het met spoed nodig hebben voor immigration in Jamaica , het is aangetekend met expres verstuurd naar postkantoor in Ocho Rios . na contact met klantenservice werd medegedeeld dat ik contact moet opnemen als het formulier 20 ! dagen na afgifte nog niet terecht is . Toen ik hiero reageerde kreeg ik de melding dat het dossier is gesloten . Dus : 60 euro betssld omdat wij het met SPOED nodig hebben , bpost weet niet waar het is en intussen staan wij met de handen in het haar en bpost doet helemaal niets . Ik wil weten waar mijn formulier is , wanneer ik het kan verwachten en als het spoorloos is wens ik financieel te worden gecompenseerd zodat ik het formulier opnieuw kan aanvragen en verzenden met DHL of Fedex . HET HEEFT SPOED !!!

Berichten (6)

bpost

Naar: J. H.

01/09/2022

Beste klant,Wij merken op dat u al een klacht heeft ingediend bij onze klantendienst.Wij nodigen u dan ook uit om contact op te nemen met deze laatste door uw referenties 1-43717881958 en 1-43717881736 te vermelden om de voortgang van uw aanvraag te kennen.U kunt ze telefonisch bereiken op 02 278 51 26 (particulieren) of 02 201 11 11 (professionals).Met vriendelijke groeten,Klara C.bpostAnspachlaan 1 bus 1, 1000 Brussel[THREAD ID:1-K35LB5B]

J. H.

Naar: bpost

05/09/2022

op 2 september gebeld vanuit Jamaica . er is beloofd dat zou worden gekeken waar mijn brief is , maar 5 september ia bijna om , en nog geen bericht ! Wij hebben veel geld uitgegeven om hier een verblijfsvergunning an te vragen zodat wij in de winter hier kunnen verblijven bij vrienden , en dit formulier is het laatste dat we nodig hebben . Als het te laat komt dan kunnen we de aanvraag niet afhandelen en moeten we terug en alle formulieren opnieuw aanvragen , met de kosten van de vlucht , de formulieren en de vertaling door een tolk ... DUS GRAAG MIJN FORMULIER ZSM VERZENDEN

J. H.

Naar: bpost

09/09/2022

nog steeds geen bericht van BPOST . Bij volg je zending staat dit : Vertrek uit het uitwisselingskantoor woensdag 07-09-2022 | 22:32 . Veel te laat en ik heb het formulier al binnen door iemand die naar Jamaica kwam . Dus graag info hoe ik mijn geld terug krijg , de afhandeling door bpost laat behoorlijk te wensen over . Bpost kan mij mailen met de info hoe ik gecompenseerd wordt .

J. H.

Naar: bpost

14/09/2022

NOG STEEDS GEEN ANTWOORD VAN BPOST . 14 september , en nog steeds niets . Dit is gewoon belachelijk , helemaal geen reacties

J. H.

Naar: bpost

25/09/2022

als ik nog steeds geen reactie krijg dan zal ik de advokaten van Testaankoop moeten inschakelen ! verstuurd op 24 augustus , geen bericht van bpost , en dit : Vertrek uit het uitwisselingskantoor woensdag 07-09-2022 | 22:32 is alles wat online staat . met express aangetekend verzonden voor 60 euro en na 1 maand nog steeds niets , dat is belachelijk ! inmiddels al elders geregeld dus ik wil mijn geld terug wegens WANPRESTATIE

J. H.

Naar: bpost

21/10/2022

EN NU ZIE IK DIT ONLINE : Geen Track & Trace voor International Economy zendingenDe barcode die je opzoekt betreft een International Economy zending. Op deze zending is, op vraag van de afzender, geen opvolging van de status via Track & Trace voorzien. Voor verdere vragen omtrent de levering gelieve contact op te nemen met de afzender. Dit is gewoon onzin ! 60 euro betaald om een document te verzenden en niet kunnen volgen ??? graag - eindelijk- een reactie


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform