Terug

Mijn aangekochte fiets bij Stella Bikes Brugge word steeds opgeschoven na herhaaldelijke telefoontje

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Stella Bikes

18/10/2022

Beste , ik bestelde op 23/7 een fiets bij Stella Bikes Brugge, ik koos een fiets die zeker leverbaar ging zijn eind augustus , de verkoper belde nog speciaal naar het magazijn hierover en afspraak was levering 30/8 op 29/8 kreeg ik rond 17u een mail dat dit niet ging lukken , na een telefoontje zeiden ze dat dit niet meer kon voor dit jaar .. ik maakte me boos en plots kon het wel ze gingen mij terug bellen , na alweer niets gehoord te hebben terug gebeld ( alweer 50' eer er werd opgenomen ) post kon het wel op 2/11. met vermelding een gratis fietsslot en fietstassen erbij voor de moeite ... indien niet krijg ik mijn voorschot kosteloos terug gestort ... vandaag alweer telefoon dat de fiets niet kan geleverd worden , kan dit allemaal zomaar ? deze week storten ze het voorschot terug al heb ik een beetje schrik als ik de reacties allemaal lees bij jullie ... wat een miserie bij deze organisatie


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform