Beste,Na het registreren van mijn klacht op jullie website op. 18/10 om 10:23 kreeg ik ongeveer 45 min later een mail met de melding dat iemand mij had proberen te bellen maar dat ik niet bereikbaar was. Vreemd, want ik had de hele tijd mijn gsm bij de hand en ik had geen enkele gemiste oproep. In diezelfde mail werd gevraagd om het rechtstreekse nummer +32 15 666 666 te bellen. Op dit nummer wist men van geen mail of telefoon en werd ik doorverbonden met een andere dienst die mij opnieuw moest doorverbinden naar nog een andere dienst waarna de lijn verbroken was.Dit heeft mij ertoe aangezet, na 4 maanden en een finale zeer klant onvriendelijke manier van werken een bijkomende klacht neer te leggen via Testaankoop.Uiteindelijk, op 23 Oktober vernam ik via jullie Whatsapp support dat het dossier prioritair behandeld zou worden. Dit was, na 4 maanden over en weer berichten erg fijn om te vernemen. Op 25 October ben ik door een zekere Alain opgebeld geweest om het eerder vermelde openstaande probleem op te lossen. Diezelfde dag vernam ik van diezelfde Alain dat Backoffice dit verder zal opvolgen.Sindsdien is het opnieuw volledige radiostilte.Bij navraag van de stand van zaken via whatsapp eerder vandaag (8 November) vernam ik dat zij mij niet verder van antwoord mogen zijn en dat dit enkel via de dossierbeheerder mag verlopen omdat ik een klacht heb neergelegd via Testaankoop.Ik vind het vreemd dat van zodra ik een klacht heb neergelegd de opvolging nog erger is geworden dan voorheen. Via jullie WhatsApp support kon ik nog een update vragen, zij het steeds zonder enige deftige update rond mijn dossier.Vandaag zijn we weer 21 weekdagen verder nadat ik een klacht heb neergelegd, en nog steeds heb ik geen zicht op wanneer dit opgelost zal zijn.Bij deze vernam ik graag van u wie de dossierbeheerder is zodat we hierover in gesprek kunnen gaan.U begrijpt hopelijk wel dat ik behoorlijk boos begin te worden.Alvast bedankt voor een hopelijk erg snelle reactie.Koen Van den Bossche0473 55 42 05