Terug

Migratie private mailbox naar business account: 4 maand aan de gang

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Telenet

18/10/2023

9/6/2023 nam ik contact op met Business Support omdat ik er niet in slaagde om een mailbox van een privé account naar mijn business account te verhuizen, met de ultieme bedoeling het privé account op te zeggen.Door een technisch probleem rond rechten, gekoppeld aan de ingebruikname van een nieuw systeem bij Telenet blijkt dit niet direct mogelijk e te zijn.Ik ben intussen sinds 10.6.2023 met jullie support in conversatie via Whatsapp en na 4 maand en is er nog steeds geen oplossing in het vooruitzicht. Bij elke contact via whatsapp moet eerst het verhaal volledig opnieuw gebracht worden alvorens iemand er ook maar naar gaat kijken om dan tot de conclusie te komen dat het probleem nog niet is opgelost.Het betreft hier een eenvoudig migratietraject. Het is onbegrijpelijk dat dit anno 2023 meer dan 4 maanden moet duren...Intussen betalen we nog steeds voor een Internet abonnement dat we niet gebruiken. De woning waar dit abonnement aan gekoppeld is, is intussen verkocht en de modem moet binnenkort worden afgekoppeld waarna het mail account enkel nog maar via webmail kan benaderd worden en niet meer via de gebruikelijke tools zoals outlook.Een volledige chat log met de support dienst van Telenet is beschikbaar.

Berichten (2)

Telenet

Naar: K. V.

25/10/2023

Beste Meneer Van Den Bossche,Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie.Met vriendelijke groeten, Alain MinsartMediation AdvisorBack Office ***************************************************************Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l expediteur du message et en detruire le contenu.***************************************************************

K. V.

Naar: Telenet

08/11/2023

Beste,Na het registreren van mijn klacht op jullie website op. 18/10 om 10:23 kreeg ik ongeveer 45 min later een mail met de melding dat iemand mij had proberen te bellen maar dat ik niet bereikbaar was. Vreemd, want ik had de hele tijd mijn gsm bij de hand en ik had geen enkele gemiste oproep. In diezelfde mail werd gevraagd om het rechtstreekse nummer +32 15 666 666 te bellen. Op dit nummer wist men van geen mail of telefoon en werd ik doorverbonden met een andere dienst die mij opnieuw moest doorverbinden naar nog een andere dienst waarna de lijn verbroken was.Dit heeft mij ertoe aangezet, na 4 maanden en een finale zeer klant onvriendelijke manier van werken een bijkomende klacht neer te leggen via Testaankoop.Uiteindelijk, op 23 Oktober vernam ik via jullie Whatsapp support dat het dossier prioritair behandeld zou worden. Dit was, na 4 maanden over en weer berichten erg fijn om te vernemen. Op 25 October ben ik door een zekere Alain opgebeld geweest om het eerder vermelde openstaande probleem op te lossen. Diezelfde dag vernam ik van diezelfde Alain dat Backoffice dit verder zal opvolgen.Sindsdien is het opnieuw volledige radiostilte.Bij navraag van de stand van zaken via whatsapp eerder vandaag (8 November) vernam ik dat zij mij niet verder van antwoord mogen zijn en dat dit enkel via de dossierbeheerder mag verlopen omdat ik een klacht heb neergelegd via Testaankoop.Ik vind het vreemd dat van zodra ik een klacht heb neergelegd de opvolging nog erger is geworden dan voorheen. Via jullie WhatsApp support kon ik nog een update vragen, zij het steeds zonder enige deftige update rond mijn dossier.Vandaag zijn we weer 21 weekdagen verder nadat ik een klacht heb neergelegd, en nog steeds heb ik geen zicht op wanneer dit opgelost zal zijn.Bij deze vernam ik graag van u wie de dossierbeheerder is zodat we hierover in gesprek kunnen gaan.U begrijpt hopelijk wel dat ik behoorlijk boos begin te worden.Alvast bedankt voor een hopelijk erg snelle reactie.Koen Van den Bossche0473 55 42 05


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform