Vaatwasser: Miele G 7362 SC Vi AutoDos / Inbouw (aankoopdatum 06/11/2020 - prijs 1900 euro)Mijn vaatwasser is nog geen 3 jaar oud en is al 2x kapot gegaan. De eerste keer dat ik problemen had met de vaatwasser, was het Autodos-systeem defect, maar gelukkig viel dit nog onder de garantie en werd het kosteloos gerepareerd.Nu ben ik echter opnieuw geconfronteerd met een defect, waarbij volgens de technische dienst die 13/09/2023 geweest is zeep in het zoutvat is geraakt. Dit is absoluut niet waar. Ik gebruik al 15 jaar een vaatwasser. Ik weet goed genoeg waar zeep hoort en waar zout hoort.Ik ben van mening dat dit probleem niet door mijn eigen nalatigheid is veroorzaakt, aangezien ik de instructies van de fabrikant nauwgezet heb opgevolgd. Kosten voor deze herstelling: bijna 500 euro.De technieker is op 22/09/2023 geweest om dit probleem op te lossen maar ipv het op te lossen heeft de technieker tijdens het kantelen van de vaatwasser water in de electronica laten stromen.De technieker vertrekt en zegt dat hij over 2 weken terug komt om deze te repareren.Ondertussen zit ik al bijna aan maand zonder vaatwasser.Ik vind dit onaanvaardbaar.Bij de klachtendienst vinden ze dit ook doodnormaal en doen ze alsof dit onze schuld is.Ik vind het schandalig dat een bedrijf zoals Miele zo'n slechte dienst na verkoop heeft en zo weinig om haar klanten geeft.Bij het online zoeken kom ik meerdere vergelijkbare situaties tegen. Ook is deze vaatwasser voorgoed uit de handel genomen.Dit doen ze meestal niet zomaar.Kunnen jullie eens kijken of jullie iets kunnen betekenen voor ons?Alvast bedankt.Mvg,Laela