Terug

Meterstanden

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. M.

Naar: FLUVIUS

08/07/2023

Beste.Sinds 11/11/2021 heb ik een vast contract bij Engie.Vanaf 14/02/2022 is er iets misgelopen dat nog steeds niet opgelost geraakt.Na meermaals contact te hebben opgenomen met Engie met wisselende resultaten hebben ze me (een beetje uit noodoplossing )doorgestuurd naar Fluvius.Telefonisch heb ik toen van jullie mijn meterstanden opgestuurd gekregen en hierover mijn vraag/klacht.Ik heb al jaren zonnenpanelen en mijn elektriciteitsverbruik is negatief met terugdraaiende teller.Volgens geschatte meterstanden van Fluvius heb ik tussen 14/02/2022 en 25/03/2022 een verbruik gehad van 1957 Kwh.Elke medewerker van Engie en Fluvius die ik telefonisch aan de lijn heb gehad vindt dit eigenaardig maar het geraakt niet opgelost.Natuurlijk klopte mijn afrekening bij Engie ook niet.Een beetje uit wanhoop neem ik terug contact op met jullie.Hopelijk komt er eindelijk een rechtzetting.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform