Terug

Meterstanden

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: FLUVIUS

23/03/2023

Fluvius geeft geen meterstanden door aan luminus waardoor ik reeds 2 jaar geen factuur als afrekening krijg

Berichten (2)

FLUVIUS

Naar: F. V.

23/03/2023

Beste,We hebben gemerkt dat er een probleem is met de uitwisseling van de meterstanden en (verbruiks)gegevens voor uw EAN.Hierdoor is nog niet alle berichtgeving naar uw leverancier verzonden.Wij verzekeren u dat we er alles aan doen om dit op te lossen en zorgen ervoor dat de correcte data worden verstuurd.Alles zal zonder uitzondering rechtgezet worden, zodra de berichten correct kunnen verzonden worden.Vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer

F. V.

Naar: FLUVIUS

10/04/2023

BesteOp welke termijn zien jullie dit opgelost. Dit is nu al enkele maanden (december) dat dit probleem geweten is. Dit kan toch geen maanden duren om dit op te lossen.Graag een termijn.groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform