Terug

Meterstand verbruik

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. S.

Naar: Eneco

09/10/2023

Beste,Het gaat om een slotfactuur. Eneco moest mij 14,30 euro terug betalen voor elektriciteit. Het is nu meer dan drie maanden geleden en ik heb nog niets ontvangen.Ik moest een bedrag van 96 euro betalen als slotfactuur voor gas. Volgens Eneco het verbruik van gas van 4/5/2023 tot 10/5/2023 was 30,47 kWh.En van 11/5/2023 tot 31/5/2023 het verbruik van gas was 69,50 kWh. Volgens mij deze gegevens zijn niet juist.Sinds de installatie van de digitale meter 11/05/2023 tot 9/10/2023 heb ik alleen 37,84 m3. Ik heb zo weinig gas verbruikt omdat ik zonnepanelen heb. Ik gebruik gas alleen voor warm water en voor de rest gebruik ik alleen elektriciteit.Dus de factuur van gas was niet juist.

Berichten (1)

Eneco

Naar: A. S.

30/10/2023

Beste,Wij ontvingen een klacht via Test Aankoop met betrekking tot je afrekening.We merken op dat we je intussen een antwoord hebben bezorgd via de ombudsdienst. Hieronder vind je het antwoord terug:In bijlage heb ik je jaar- en slotafrekening toegevoegd die we voor jou hebben opgemaakt. Je jaarafrekening is een te betalen bedrag van 14,30Eur. Je slotafrekening is een tegoed van 13,42Eur. Wanneer we deze 2 facturen verrekenen met elkaar is er nog een te betalen bedrag van 0,88Eur zoals weergegeven op het rekeningoverzicht in bijlage.Alvast bedankt om dit bedrag van 0,88Eur te betalen op IBAN BE50 0018 1567 6918 en BIC GEBABEBB met vermelding van de referentie +++005/0433/40497+++.Een fijne dag gewenst.Met vriendelijke groeten,JordiEneco Customer Care - klachtenbemiddelingHeb je nog vragen?Stel je vraag via onzeHulp Contact pagina. Neem zeker ook eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.Facturen raadplegen of je voorschotbedrag aanpassen?Dat kan via het online platform My Eneco. Registreerhieren onek alle voordelen van je eigen Eneco account.Een kopij van deze email wordt verzonden naar Test Aankoop.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform