BesteNa onderzoek kan ik u hierover het volgende meedelen:Ik sluit me aan bij het antwoord dat u kreeg van Fluvius na het indienen van uw oorspronkelijke klacht (met referentie 1000143603). Ik voeg dit antwoord hier voor de volledigheid nogmaals bij.Met begrip heb ik kennis genomen van uw ongenoegen aangaande de negatieve gevolgen van uw slecht werkende groenestroomteller.U stelt dat uw groenestroomtellers sinds midden 2019 minder geregistreerd heeft. Afgaand van de meterstanden door u ingegeven stel ik hetzelfde vast.De groenestroomteller is een productiemeter die toebehoort aan de binneninstallatie van de netgebruiker. Bijgevolg is de netbeheerder niet verantwoordelijk voor de gevolgen ingeval van een defect aan deze meter.Wel wordt er door de netbeheerder een gunstmaatregel toegepast, zo ook in uw dosssier. Ik begrijp dat deze niet aan uw verwachtingen voldoet, echter kan ik geen verdere compensatie laten doorvoeren.Met vriendelijke groeten,Els ScheirlinckKlantenservice - Marketing StrategiePostbus 609090 MelleTel: 0800 6 00 01Fax: 09 263 43 34www.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer