Terug

Meterprobleem

Closed Openbaar

Klacht

P. R.

Naar: FLUVIUS

28/02/2025

Hallo, zie documenten in bijlage

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 05 maart 2025

FLUVIUS

Naar: P. R.

12/03/2025

Dag meneer Ravyts, Ik heb uw klacht goed ontvangen. Na onderzoek kan ik u hierover het volgende meedelen. Zoals u intussen al zal weten, werd er een afspraak ingepland voor een technisch bezoek op 01/04/25. Daarna zal de digitale meter geplaatst worden en kan er een herberekening van het verbruik doorgevoerd worden. Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groeten, Klachtenbeheer Fluvius Van: plaintes@notify.test-achats.be plaintes@notify.test-achats.be Namens plaintes@test-achats.be Verzonden: vrijdag 28 februari 2025 15:15 Aan: Fluvius - Klantendienst - Klachtencommissie fluvius-Klachtencommissie@fluvius.be Onderwerp: Meterprobleem 2000033973 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform