Terug

Meteropname elektriciteit op latere datum.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: FLUVIUS

04/01/2021

Beste. Mijn meteropname (elektriciteit) gebeurd jaarlijks op 1 september. Vorige jaren heb ik daar een formulier voor ontvangen van Fluvius dat ik kon invullen en doorgeven via internet. Ik heb zonnepanelen en op jaarbasis heb ik geen verbruik. Dit jaar werd de meteropname gebruikt van 27 november voor de verrekening. In de periode van bijna 3 maanden had ik al een aanzienlijk verbruik aangezien ik dan enkel elektrisch verwarm. In de wintermaanden verwarm ik met stookolie. Ik heb een factuur ontvangen van Engie Electrabel van 833,87 euro. De uitleg van Fluvius is: wij moeten om de 4 jaar de meter opname laten uitvoeren door een werknemer van Fluvius. Zij zeggen dat er iemand aan de deur is geweest om de meteropname te doen en dat ik niet thuis was. Zij hadden hier geen afspraak voor gemaakt en de persoon liet ook geen bericht achter in mijn brievenbus. Mijn telefoonnummer staat op mijn brievenbus, dus de persoon had mij ook kunnen bellen. In december werd er ook een digtale meter geplaatst en ik vermoed dat Fluvius alles wilde combineren om zo weinig mogelijk verplaartsingen te maken. Ik zit met een factuur van 833,87 euro in plaats van 66,97 euro en dit omdat Fluvius zijn werk niet naar behoren heeft gedaan. Graag uw reactie


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform