Terug

Meter vervangen naar digitale meter

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. B.

Naar: FLUVIUS

04/09/2020

Beste,Op 21/7/20 stuurde ik een mail om onze electriciteitsmeter te komen nakijken en eventueel te laten vervangen door een digitale meter.Onze meter draait veel te traag achteruit bij zonnig weer(wij hebben zonnepanelen).Aangezien we bij onze eindfactuur 500 euro extra moesten betalen en ons verbruik ongezien de hoogte is ingegaan wensen wij een controle van de meter.Op 24/7/20 kreeg ik van jullie een mail terug met de vraag om een foto te sturen van de meterstand, deze heb ik dan ook onmiddellijk aan jullie bezorgd.Op 24/08/20 heb ik jullie terug gecontacteerd met de vraag wanneer er iemand kon langskomen.Tot op vandaag,04/09/20, nog geen reactie gekregen van Fluvius.Ik kan ons dossier ook raadplegen online en stel vast dat we nog steeds in fase ‘Voorbereiding’ zitten...Ik hoop dat we zo snel als kan in de volgende fase ‘uitvoering’ terechtkomen!Dit moet echt dringend nagekeken worden.Met dank.

Berichten (4)

FLUVIUS

Naar: C. B.

04/09/2020

Beste klantWij ontvingen uw klacht op heden via Test-Aankoop.Jammer genoeg heeft u geen adres opgegeven, waardoor ik uw klacht niet kan opnemen.Kan u mij per kerende het adres doorgeven waarop deze klacht betrekking heeft?Dan kunnen we dit voor u bekijken.Met vriendelijke groeten,Els ScheirlinckKlantenservice - Marketing StrategiePostbus 609090 MelleTel: 0800 6 00 01Fax: 09 263 43 34www.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer

C. B.

Naar: FLUVIUS

04/09/2020

Geachte,Bedankt voor uw reactie,Aangezien dit openbaar verschijnt bezorg ik u onze EANnummer:541448820065510115Met dank.Ik hoop spoedig iets te vernemen.Cindy

FLUVIUS

Naar: C. B.

15/09/2020

Beste Test-Aankoop,In samenspraak met mevrouw Beck werd een meternazicht ingepland voor 30/09/2020.Hierna moet blijken of de teller correct registreert of niet.Met vriendelijke groeten,Rinus MarichaelKlachtencommissiePostbus 609090 Melle s:www.fluvius.be/disclaimer

FLUVIUS

Naar: C. B.

02/10/2020

Beste mevrouw Beck,Op 04.09.2020 ontvingen we uw klacht in verband met de verbruiken op uw elektriciteitsfactuur.Gezien u uw verbruik onrealistisch acht, heeft een technieker van Fluvius op 30.09.2020 uitvoerig de meter gecontroleerd. Er werden na de belastingsproef geen onregelmatigheden vastgesteld aan de meter. De conclusie is dat de elektriciteitsteller meettechnisch conform is.Op basis van de vaststellingen kan ik besluiten dat zowel verbruik als injectie correct worden geregistreerd.Helaas kan ik niet achterhalen waarom u het afgelopen jaar een hoger verbruik heeft.In de Fluvius klantenkantoren kunt u gratis verbruiksmeters ontlenen, die u misschien een volledig beeld kunnen geven over de verbruiken van uw huishoudelijke toestellen.Met vriendelijke groeten,Rinus MarichaelKlachtencommissiePostbus 609090 Mellewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform