Beste,Op 21/7/20 stuurde ik een mail om onze electriciteitsmeter te komen nakijken en eventueel te laten vervangen door een digitale meter.Onze meter draait veel te traag achteruit bij zonnig weer(wij hebben zonnepanelen).Aangezien we bij onze eindfactuur 500 euro extra moesten betalen en ons verbruik ongezien de hoogte is ingegaan wensen wij een controle van de meter.Op 24/7/20 kreeg ik van jullie een mail terug met de vraag om een foto te sturen van de meterstand, deze heb ik dan ook onmiddellijk aan jullie bezorgd.Op 24/08/20 heb ik jullie terug gecontacteerd met de vraag wanneer er iemand kon langskomen.Tot op vandaag,04/09/20, nog geen reactie gekregen van Fluvius.Ik kan ons dossier ook raadplegen online en stel vast dat we nog steeds in fase ‘Voorbereiding’ zitten...Ik hoop dat we zo snel als kan in de volgende fase ‘uitvoering’ terechtkomen!Dit moet echt dringend nagekeken worden.Met dank.